کد خبر: 270946
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط خبرهای سیاسی/ شنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از تعویق مجدد تعیین تکلیف لایحه پالرمو در مجمع تشخیص تا هشدار فرمانده سپاه به پاکستان برای برخورد با تروریست‌ها

موکول شدن مجدد بررسی لایحه پالرمو به جلسه آینده در مجمع تشخخیص مصلحت نظام، تصویب کلیات بودجه سال 98، هشدار فرمانده سپاه به پاکستان برای برخورد با تروریست‌ها و صدور رای سهند دومان از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بود.

از تعویق مجدد تعیین تکلیف لایحه پالرمو در مجمع تشخیص تا هشدار فرمانده سپاه به پاکستان برای برخورد با تروریست‌ها
کد خبر: 270946
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین امروز شنبه 27 بهمن ماه با شما هستیم؛

حشمت‌الله فلاحت پیشه، رییس کمیسیون امینت ملی مجلس با اشاره به بررسی لایحه پالرمو در مجمع تاکید کرد اگر این لایحه در مجمع به رای گذاشته می‌شد قطعا رای نمی‌آورد و اعضا آن را رد می‌کردند، چرا که آرای منفی به این لایحه در جلسه امروز نسبت به جلسه قبل حتی بیشتر هم شده بود.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز کلیات بودجه 98 را با 117 ‏رای موافق، 86 ‏رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 212 نماینده حاضر در مجلس تصویب کردند.

آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به این توجه داشته باشیم در تأیید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعاً آن چیزی است که اروپایی‌ها از ما خواسته‌اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند؟

حکم قطعی متهمان پرونده شرکت کلاهبرداری دومان توکان صادر و براساس آن، دومان سهند به عنوان متهم ردیف اول این پرونده به 20 سال حبس و 60 ضربه شلاق محکوم شد.

محمود صادقی، عضو فراکسیون امید رسیدگی به جرائم سیاسی علنی و با حضور وکیل متهم در تمامی مراحل رسیدگی و همچنین حق برخورداری از وکیل انتخابی برای متهمان و ممنوعیت بازداشت انفرادی را از جمله مهم‌ترین موارد موجود در طرح اصلاح قانون جرم سیاسی عنوان کرد.

سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد در صورتی که پاکستان به مسئولیت‌های خود در مبارزه با تروریست‌ها عمل نکند، جمهوری اسلامی ایران به مجازاتِ مزدورانِ سازمان‌یافته توسط سرویس‌های جاسوسیِ منطقه و فرامنطقه‌ای می‌پردازد .

عارف، رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با هشدار نسبت به برخی اظهارنظرهای داخل جریان اصلاحات که از آن به عنوان خودزنی یاد کرده گفته: کوچکترین خطای یک فرد را به کل جریان اصلاحات تعمیم می‌دهند و شروع به پرونده‌سازی برای اصلاح‌طلبان می‌کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها