کد خبر: 273929
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۷ اسفندماه ۱۳۹۷

از سفر ماکرون به عراق در ماه‌های آتی تا محکومیت وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به یازده سال زندان

محکومیت گونن سگو به 11 سال زندان به اتهام جاسوسی برای ایران، سفر ماکرون به عراق در ماه‌های آتی و ورود کیم جونگ اون به هانوی از مهمترین خبرهای حوزه بین‌الملل بودند.

از سفر ماکرون به عراق در ماه‌های آتی تا محکومیت وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به یازده سال زندان
کد خبر: 273929
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه در دیدارش با برهم صالح، همتای عراقی خود در کاخ الیزه از دعوت شدنش برای انجام سفری به عراق خبر داد و تا چند ماه دیگر به این کشور سفر خواهد کرد.

***

خبرگزاری آرمن پرس ارمنستان در گزارشی ضمن اشاره به فعالیت بیش از پنج هزار شرکت با سرمایه ایرانی در ایروان اعلام کرد: ایران در میان پنج شریک خارجی اصلی ارمنستان قرار دارد.

***

گونن سگو ، وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با پذیرش اتهام جاسوسی برای ایران به یازده سال زندان محکوم شد و دادگاه اعلام کرد این حکم نهایی است.

***

سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه از دستگیری 7 تن از اعضای ارشد گروه چپگرای جبهه آزادی بخش انقلابی خلق ترکیه خبر داد.

***

کمتر از پنج هفته مانده به مهلت قانونی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، «جرمی کوربین» رهبر اصلی‌ترین حزب مخالف دولت در تغییر موضعی آشکار از برگزاری مجدد همه‌پرسی برگزیت حمایت کرد.

***

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به منظور دیدار با ترامپ، با استقبال مقام‌‎های ویتنامی وارد پایتخت این کشور شد. دومین نشست سران آمریکا و کره شمالی چهارشنبه و پنجشنبه در هانوی برگزار می‌شود.

***

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها