کد خبر: 633201
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ۱۳:۴۸:۳۱
| |

خرید جم براول استاز با آیدی در اوریکس‌گیم

اگر به بازی‌های اکشن علاقه‌مند هستید، حتما با بازی مهیج براول استارز یا همان جنگ ستارگان آشنا هستید. در این بازی، شما در قالب یک تیم سه نفره به جدال با دشمن 3 نفره می‌روید و در صورت غلبه به حریف مقدار الماس بیشتری را دریافت می‌کنید.

خرید جم براول استاز با آیدی در اوریکس‌گیم
کد خبر: 633201
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ۱۳:۴۸:۳۱

Brawl Stars  یک اثر زیبا و خوش‌ساخت است که توانسته مانند بازی‌های قبلی استودیوی سوپر سل، سرگرمی و هیجان را برای بازیکنان فراهم کند. در بازی براول استارز شخصیت‌های مختلف با توانایی‌های منحصر به فردی وجود دارند که شما بسته به سلیقه و توانایی خود یکی از این قهرمانان را که با نام Brawler شناخته می‌شوند انتخاب کرده و وارد رویداد های مختلف بازی می‌شوید. به مرور زمان با باز کردن جعبه ها و ارتقاء سطح کاربر، قهرمانان بیشتری برای گیمرها آزاد می‌شوند. توضیحات کامل تر در رابطه با بازی را می‌توانید، با مراجعه به صفحه اصلی خرید جم براول استارز در فروشگاه معتبر ORIXGAME مطالعه کنید. اما مطالبی که در این متن با ما می‌خوانید:

  • دلایل محبوبیت بازی براول استارز
  • خرید جم براول استارز با قیمت مناسب از فروشگاه اوریکس‌گیم
  • همراه با اوریکس‌گیم با خرید براول پس ارزان قیمت
  • علت انتخاب فروشگاه اوریکس‌گیم برای خرید جم براول استارز

دلایل محبوبیت بازی براول استارز

همانطور که قبلا اشاره کردیم، براول استارز یک نبرد 3 در برابر 3 است. دلایلی وجود دارد که باعث محبوبیت این بازی در میان کاربران شده است. یکی از آن ها، طراحی بی نقص و جذاب کاراکتر‌ها است که با دیگر بازی های ساخته شده توسط سوپر سل بسیار متفاوت است و بازیکنان کنترل بهتری بر روی هدایت کاراکتر بازی دارند.  از دیگر دلایل محبوبیت بازی می‌توان به طراحی کاملا سه بعدی این بازی اشاره کرد، که این نکته هم به جذابیت بازی افزوده است. وجود آیتم جذاب براول پس، از دلایل دیگر محبوبیت این بازی است که جم براول استارز بیشتری می‌توان در این حالت به دست آورد. در نهایت استفاده از افکت‌های صوتی تیر خلاص تکمیل کننده جذابیت‌های این بازی است که کمپانی سوپر سل به بازی افزوده است.

خرید جم براول استارز با قیمت مناسب از فروشگاه اوریکس‌گیم

در براول استارز، هر قهرمان دارای سلاح متفاوت، نوع حمله فوق‌العاده و قدرت ستاره‌ای است که با استفاده از یک استراتژی خوب می‌توانید برنده بازی باشید. با خرید جم براول استارز علاوه بر ارتقای کاراکترهای موجود در بازی امکان دستیابی به آیتم‌ها و امکانات متعددی برای شما فراهم می‌شود که جذابترین آن‌ها، Brawl Pass  براول استارز است. خرید جم براول استارز در بسته‌های متنوع با ارزان ترین قیمت و سریعترین زمان واریز (کمتر از 3 دقیقه) فقط در اوریکس گیم امکان پذیر است.  قیمت جم براول استارز هر روز در این فروشگاه آپدیت می‌شود. زیرا این فروشگاه همواره سعی دارد تا ارزان‌ترین قیمت جم براول استارز را در اختیار مشتریان خود بگذارد. علاوه بر این شما می‌توانید، برای خرید جم کلش رویال با قیمت ارزان و واریز سریع (زیر 3 دقیقه) به این فروشگاه مراجعه کنید و یا در بازی کلش آف کلنز، خرید جم کلش آف کلنز را همراه با اوریکس‌گیم تجربه کنید و یک خرید لذت بخش داشته باشید.

همراه با اوریکس‌گیم با خرید براول پس ارزان قیمت

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی براول استارز، امکان خرید براول پس است که با پرداخت مقدار مشخصی جم می‌توانید آن را بدست آورید. این ایونت که یک ماه زمان دارد به شما این امکان را می‌دهد تا سکه، بلیط، اسکین ها ، Boxes، Big Boxes وMega Boxes  را دریافت کنید. برای خرید براول پس حتما به صفحه خرید جم براول استارز در فروشگاه اوریکس‌گیم مراجعه کنید و از قیمت‌های فوق العاده ارزان و محصولات کاملا اورجینال و قانونی آن بهره مند شوید.

علت انتخاب فروشگاه اوریکس‌گیم برای خرید جم براول استارز

وبسایت اوریکس‌گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، با پشتیبانی قوی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل در خدمت شما کاربران عزیز باشد. همچنین سرعت واریز محصولات خریداری شده در این فروشگاه معتبر بسیار بالا (زیر 3 دقیقه) است. اورجینال بودن محصولات ارائه شده در اوریکس گیم از دیگر آپشن‌های فوق‌العاده این فروشگاه است. پس بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود یک خرید امن را در یک محیط کاملا دوستانه تجربه کنید. از طرفی کدهای تخفیف استثنایی و جذاب در اوریکس‌گیم موجود است که ظرفیت محدودی دارند. شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی مربوط به فروشگاه اوریکس‌گیم از این کدهای تخفیف بهره‌مند شوید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها