کد خبر: 636877
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۵۸:۴۲
| |

شرکت سئو چیست؟ راهکار های انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران!

در ادامه این مقاله به بررسی اینکه شرکت سئو چیست، چه خدماتی ارائه می دهد و اساسا راهکار انتخاب شرکت سئو معتبر چیست، صحبت خواهیم کرد.

شرکت سئو چیست؟ راهکار های انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران!
کد خبر: 636877
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ۱۱:۵۸:۴۲

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، نه آنچنان سخت و پیچیده که غیر قابل انجام باشد است و نه آنچنان ساده که بسیاری از صاحبان کسب و کار حتی نام سئو را نشنیده اند. با برونسپاری خدمات سئو کسب و کار خود به شرکت سئو معتبر می توانید خیال خود را از بابت گرفتن رتبه در گوگل، افزایش ترافیک سایت و در نهایت افزایش مشتریان راحت کنید. 

شرکت سئو چیست؟

به یک مسابقه دوی سرعتی صد نفره فکر کنید. شرکت کننده شماره 56 کاملا بدون آمادگی می خواهد وارد رقابت شود و شرکت کننده شماره 59 با سه سال سابقه دویدن سرعتی همراه با مربی و تجهیزات کامل. شانس کدام برای رسیدن به ده نفر اول بیشتر است؟ مسلما شانس نفر دوم.

اگر صفحه اول گوگل را معادل مسابقه دوی صد متر سرعتی حساب کنیم، برونسپاری خدمات سئو به یکی از بهترین شرکت های سئو، می تواند با تجربه و تخصص بهتر، کسب و کار شما را به صفحه اول گوگل برساند. شرکت های سئو برای این منظور از تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا، لینک سازی، سئو داخلی، تکنیکال و ... استفاده می کنند تا در نظر موتور های جستجو، وبسایت شما آبدیده تر و با تجربه کاربری بهتر نمایش داده شود.

شرکت سئو چه کاری انجام می دهد؟

به صورت کلی، مشخص کردن استراتژی، برنامه ریزی و بهینه سازی سایت برای کسب بهترین نتیجه در موتور های جستجو مانند گوگل از جمله اصلی ترین خدمات شرکت های سئو است. شرکت سئو با انجام بهینه سازی های داخلی سایت و خارج از سایت برای کسب اعتبار، سبب ایجاد ورودی های ارگانیک به سایت می شود و به این ترتیب میزان فروش یا دیده شدن برند را افزایش می دهد.

بهتر است در این بخش کمی در مورد تفاوت بازاریابی از طریق سئو و محتوا با ادز و تبلیغات معمولی صحبت کنیم. سئو برخلاف سایر روش های معمول تبلیغاتی، یکی از انواع بازاریابی درونگراست. به این صورت که شما با بازاریابی محتوایی و ارائه محتوای کاربر پسند، جلب اعتماد و کسب اعتبار، مشتریانی خواهید داشت که آن ها با جستجوی کلمه مرتبط وارد سایت شما شده اند و خودشان به دنبال خدمات یا محصولات شما هستند!

این موضوع، نرخ تبدیل کاربر به مشتری را نسبت به تبلیغات عادی بسیار بالاتر می برد.

چرا برونسپاری سئو امری منطقی است؟

برخی از کسب و کار ها در مورد برونسپاری سئو دو به شک هستند و احساس می کنند توانایی انجام سئو را می توان با آموزش دیدن بدست آورد اما اولا کسب مهارت با تجربه بدست خواهد آمد و ثانیا احتمالا زمان اصلی شما به گرداندن کسب و کار اختصاص داده می شود و نمی توان نتیجه قوی را از سئو انتظار داشت. در زیر به برخی از مهم ترین مزایای برونسپاری سئو اشاره خواهیم کرد:

  • زمان انجام پروژه

زمان شاید مهم ترین دارایی ما در طول زندگی باشد که برای همه یکسان است. شرکت های سئو با تخصص و تجربه ای که در زمینه بهینه سازی کسب کرده اند، علاوه بر کاهش زمان انجام پروژه، زمان زیادی را هم از کسب و کار شما آزاد می کنند که می توانید از آن برای بهبود خدمات به مشتریان یا محصولات خود استفاده کنید.

  • مهارت و تخصص

شرکت سئو با داشتن متخصصین سئو در زمینه های مختلف مانند لینک سازی، پلن محتوا، استراتژی، تحلیل و بررسی و ... مهارت بالایی دارند.

  • دسترسی به ابزار های حرفه ای

شرکت های سئو به دلیل اینکه باید پروژه های مختلف از سایت های گوناگون را مورد بررسی و تحلیل قرار بدهند، از ابزار های حرفه ای سئو داخلی و خارجی استفاده می کنند. از جمله ابزار هایی که آژانس های سئو معمولا نسخه پریمیوم آن ها را دارند می توان به اسکریمینگ فراگ، آچرفز، ماز، سمراش و ... اشاره کرد.

همچنین شرکت های سئو به دلیل توانایی تحلیل و دسترسی به ابزار های گوگل مانند سرچ کنسول و آنالیتیکس، درک بسیار بیشتری نسبت به هر حوزه فعالیت دارند.

  • رقابت

رقابت بر سر صفحه اول گوگل، بخصوص رتبه های 1 تا 3 در هر صنعتی بسیار بالاست. شرکت های مختلف استراتژی های سئو خود را بر اساس بودجه پیاده سازی می کنند و اگر شما از تجربه شرکت سئو معتبری بهره نبرید، احتمالا از رقابت جا خواهید ماند.

  • هزینه

اگر به فکر استخدام تیم داخلی برای انجام خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ شرکت خود هستید، در مورد هزینه های استخدام، هزینه های جاری، بیمه، حقوق و ... نیز تحقیق کنید. در نهایت هزینه ای که باید برای یک نیروی متخصص به صورت ماهانه بپردازید، معمولا از برونسپاری کل خدمت به شرکت سئو بیشتر خواهد شد.

چگونه بهترین شرکت سئو را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین شرکت سئو می‌تواند تاثیر بزرگی بر موفقیت تجاری شما در سطح وب داشته باشد. در ادامه به چند روش مهم برای انتخاب شرکت سئو قوی و معتبر اشاره خواهیم کرد:

  • تحقیق و مطالعه

ابتدا باید تحقیق کنید و شرکت‌های مختلف سئو را برای مقایسه بررسی کنید. با مطالعه نظرات مشتریان پیشین، اطلاعات در مورد پروژه‌های انجام شده، واکاوی وب‌سایت شرکت و خدمات ارائه شده، می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

  • تجربه و تخصص

یک شرکت سئو با تجربه و تخصص در زمینه بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو می‌تواند به شما کمک کند. سوالاتی مانند «تعداد سال‌های تجربه دارید؟» و «چه پروژه‌های مشابهی انجام داده‌اید؟» می‌توانند مفید باشند.

  • نگاه به نتایج

شرکت سئو باید به شما نتایج قابل مشاهده و اندازه‌گیری ارائه دهد. این نتایج ممکن است افزایش ترافیک وب‌سایت، بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو و ... باشد.

  • مشخصات قرارداد

پیش از امضای قرارداد با شرکت سئو، تمام جزئیات قرارداد را با دقت مطالعه کنید. مواردی مانند مدت زمان قرارداد، خدمات ارائه شده، و شرایط قرارداد باید به دقت تعیین شوند.

  • نمونه کار های گذشته

از شرکت سئو درخواست نمونه‌کار کنید تا کیفیت کار آنها را ارزیابی کنید.

به طور کلی، انتخاب یک شرکت سئو به دقت، تحقیق و مطالعه موشکافانه نیاز دارد تا بهترین انتخاب را برای نیازهای وب‌سایت و کسب‌وکار خود انجام دهید. ما به شما ایران وب لایف، به عنوان یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران را معرفی می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها