کد خبر: 193354
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

ستار همدانی در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

خط دفاع نقطه ضعف تیم ملی است/ نبود طارمی و دژاگه تاثیری در روند تیم ملی نخواهد داشت

جمعه 25 خردادماه تیم ملی ایران در اولین بازی خودش در جام جهانی باید به مصاف مراکش برود. بازی‌ای که به گفته اکثر کارشناسان فوتبال کشور مهم‌ترین دیدار تیم ملی در جام جهانی به شمار می‌رود.

خط دفاع نقطه ضعف تیم ملی است/ نبود طارمی و دژاگه تاثیری در روند تیم ملی نخواهد داشت
کد خبر: 193354
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ستار همدانی بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خط میانی ایران را نقطه قوت تیم ملی و برگ برنده کی‌روش در بازی برابر مراکش عنوان می‌کند والبته ناهماهنگی خط دفاعی تیم ملی را نقطه نگران‌کننده تیم ملی می‌داند و امیدوار است که تا بازی با مراکش بازیکنان خط دفاعی به هماهنگی کامل رسیده باشند.

ستار همدانی پیشکسوت فوتبال کشور شرایط تیم ملی برابر مراکش را مناسب دانست و گفت: به‌شخصه به موفقیت تیم ملی برابر مراکش بسیار خوش‌بین هستم. با توجه به حضور بازیکنان نامی‌ای که در تیم ملی مراکش حضور دارند اما این تیم ضعف‌هایی هم دارد که می‌تواند به نتیجه‌گیری تیم ملی برابر این تیم کمک کند.

او ادامه داد: «در بازی با استونی ضعف این تیم در خط میانی به‌خوبی مشهود بود. هرزمانی که استونی این تیم را تحت‌فشار قرار می‌داد اشتباه‌های فراوانی از بازیکنان خط میانی مراکش رخ می‌داد؛ به همین خاطر فکر می‌کنم با توجه به پتانسیل بالایی که خط هافبک تیم ملی ایران دارد می‌تواند نتیجه خوبی کسب کند. امید ابراهیمی، مسعود شجاعی و دیگر بازیکنان خط هافبک ایران اگر بتوانند بازی خودشان را انجام دهند می‌توانند به موفقیت تیم کمک کنند.»

همدانی سرعت تیمی مراکش را نسبت به ایران پایین‌تر عنوان کرد و گفت: «سرعت بازی خط میانی مراکش نسبت به خط میانی ایران بسیار پایین‌تر است. ایران در انتقال توپ در زمین هم به‌خوبی عمل می‌کند و قدرت تعویض منطقه بازی را دارد که شرایط را برای خط میانی ساکن مراکش سخت کند. فکر می‌کنم بتوانیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.»

این مربی پیشین استقلال نبودن مهدی طارمی و اشکان دژاگه را تأثیرگذار درروند تیم ملی نمی‌داند و معتقد است: «حضور مهدی طارمی و اشکان دژاگه می‌توانست خیلی به تیم ملی کمک کند؛ اما بازیکنانی که در خط حمله ما حضور دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و من فکر نمی‌کنم که تیم ملی از نبود آن‌ها خیلی متضرر شود.»

همدانی نقطه‌ضعف تیم ملی را ناهماهنگی خط دفاعی تیم ملی دانست و گفت: «خط دفاعی تیم ملی یکی از نقاط ضعف تیم است و هنوز نتوانسته‌اند به هماهنگی لازم برسند. همین موضوع می‌تواند نقطه‌ضعف تیم ملی باشد. امیدوارم تاکنون این ناهماهنگی از بین رفته باشد و تیم ملی بتواند بازی‌های قابل قبولی در جام جهانی به نمایش بگذارد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها