کد خبر: 251757
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

پوچتینو:

جایگاه خیلی خوبی در جدول رده‌بندی داریم

تاتنهام شب گذشته در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به لطف گل دقیقه 1+90 کریستین اریکسن با نتیجه یک بر صفر از سد برنلی گذشت و ضمن استحکام جایگاه سومی خود در جدول، فاصله‌ را با تیم‌های بالای جدولی کم کرد.

جایگاه خیلی خوبی در جدول رده‌بندی داریم
کد خبر: 251757
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به لطف گل دقیقه 1+90 کریستین اریکسن با نتیجه یک بر صفر از سد برنلی گذشتند و ضمن استحکام جایگاه سومی خود در جدول، فاصله‌شان را با تیم‌های بالای جدولی کم کردند، پس از این بازی گفت: ما در جایگاه خیلی خوبی در جدول رده‌بندی هستیم.

ما پس از انجام 17 بازی با کسب 39 امتیاز در رده سوم جدول هستیم که این دستاورد خوبی برای ما به شمار می‌رود. ما در حال حاضر در رده سوم جدول هستیم، اما هر چیزی ممکن است.

وی ادامه داد: نگاه کنید در لیگ قهرمانان اروپا چه اتفاقی افتاد، ما پس از انجام سه بازی اول تنها یک امتیاز کسب کردیم، اما باور داشتیم که می‌توانیم صعود کنیم و اکنون در مرحله بعد لیگ قهرمانان هستیم.

چیزهای زیادی است که باید در فوتبال لحاظ کرد، اما مهمترین چیز باور و ایمان به کاری است که می‌کنید و اگر صد درصد توان خود را به کار ببندید، می‌توانید به هدف‌تان برسید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها