کد خبر: 251976
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد

آقای خاص در مخمصه/ آیا دوران حضور مورینیو در یونایتد سر آمده است؟

لیورپول در مهم‌ترین بازی هفته هفدهم با پیروزی برابر یونایتد صدرنشین لیگ جزیره شد.

آقای خاص در مخمصه/ آیا دوران حضور مورینیو در یونایتد سر آمده است؟
کد خبر: 251976
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لیورپول برای رسیدن به صدر جدول به سه امتیاز بازی با منچستر یونایتد احتیاج داشت اتفاقی که دیشب رخ داد تا لیورپول به بردی که استحقاقش را داشت دست پیدا کند.

به گزارش «اعتمادآنلاین» به نقل از بی بی سی اسپرت، پس از گل اول لیورپول یونایتد به سختی توانست چند حمله کم جان داشته باشد اما با اشتباه الیسون توانست گل مساوی را به ثمر برساند اما حمله‌‌های مستمر و همه جانبه لیورپول دفاع یونایتد را به سطوح آورده بود.

بازی ضعیف منچستریونایتد حتی تاسف سر الکس فرگوسن را نیز در برداشت.

نیمه دوم با حضور شکیری، شکل بازی به طور کلی عوض شد و یونایتد دیگر نتوانست در مقابل حملات لیورپول مقاومت کند. شکیری بازیکنی است که ثابت کرده حضورش همیشه تاثیرگذار است.

بازی با دو گل شکیری با نتیجه 3-1 تمام شد تا لیورپول به صدر جدول بازگردد، جایگاهی که این روزها ثابت کرده استحقاقش را دارد.

یونایتد اما در کابوسی به سر می‌برد که به نظر نمی‌رسد هیچ کورسوی امیدی برای پایان این کابوس وجود داشته باشد.

ارتباط مورینیو با بازیکنان در بدترین وضعیت خود قرار دارد. پوگبا در بازی شب گذشته روی نیمکت بود و نیمکت‌نشینی‌اش به شایعات اختلافش با خوزه دامن زد.

منتقدان می‌گویند مشکل یونایتد تنها مورینیو نیست بلکه بسیاری از بازیکنان این تیم تلاش لازم را ندارند و در حد تیمی همچون منچستریونایتد نیستند.

اشتباهات خط دفاعی یونایتد چنان زیاد است که حتی دروازه بانی همچون «دخه‌آ» هم نمی‌تواند تیم را نجات دهد. بازیکنان بزرگ یونایتد در این تیم ناامید می‌شوند و بازیکنان معمولی از حد انتظار هم پایین‌ترند.

یونایتدی که دیشب در مقابل لیورپول سه گل خورد و حتی سه موقعیت گل نداشت هیچ نشانی از یونایتد دوران باشکوه سرالکس نداشت.

حالا باز هم گزینه‌های جایگزینی مورینیو در صدر اخبار هستند. سوال اصلی اما این است که آیا دوران حضور مورینیو در یونایتد به سر آمده است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها