کد خبر: 258685
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۳:۵۵:۰۰
| |

کرانچار:

سطح واقعی تیم امید در دوحه مشخص می‌شود

کرانچار می‌گوید: رقابت های پیش رو برای افزایش شرایط روحی و روانی بازیکنان و شناخت کامل کادر فنی از عیار آنها بسیار تاثیر گذار است.

سطح واقعی تیم امید در دوحه مشخص می‌شود
کد خبر: 258685
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۳:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران از 25 دی ماه در رقابت های چهار جانبه دوحه مقابل تیم هایی از کشورهای قطر، کویت و تاجیکستان به میدان می روند.


وی امروز دوشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید در جمع خبرنگاران افزود: رقابت های پیش رو برای افزایش شرایط روحی و روانی بازیکنان و شناخت کامل کادر فنی از عیار آنها بسیار تاثیر گذار است.


وی گفت: البته تیم های مانند کره جنوبی با استفاده از 3 بازیکن از سهیمه بزرگسال که در جام جهانی نیز حضور داشته اند در رقابت های مقدماتی برای صعود به المپیک 2020 آماده می شود ولی تیم ایران از بازیکنان زیر 23 سال خود بهره می برد که در صورت ادامه دار بودن اردوها می توانیم به حضور در المپیک امیدوار شویم.


سرمربی تیم فوتبال امید ایران افزود: همه تیم های آسیایی مانند ژاپن، عراق و کره جنوبی برای موفقیت و صعود به المپیک تلاش می کنند. در این مدت تیم امید ایران نیز با حمایت های فدراسیون از اردوها و تمرینات خوبی برخوردار بوده و قرار است پس از رقابت های دوحه در اردوی تاجیکستان نیز حاضر شویم.


کرانچار ادامه داد: پس از جام ملت های آسیا 2019 تیم ملی فوتبال ایران برنامه و مسابقات خاصی ندارد و قطعا همه تمرکز فدراسیون و امکانات برای تیم امید لحاظ شود که این فرصت مناسبی برای موفقیت ما است.


وی در خصوص تغیر مداوم پست امید نورافکن تصریح کرد: امید بازیکنی است که به عنوان فرمانده تیم توانایی بازی در چند پست را دارد و در تیم شارلوا بلژیک نیز در پست دفاع وسط هم بازی کرده است.


امیدهای ایران پیش از این در راه صعود به بازیهای المپیک 2020 در یک دیدار دوستانه مقابل عمان و 2 مصاف برابر سوریه به پیروزی رسیده بودند و در آخرین دیدار تدارکاتی برابر اردن تن به تساوی دادند.

منبع: ایرنا
بازی های مرحله مقدماتی فوتبال در رده سنی زیر 23 سال برای صعود به بازی های المپیک 2020 توکیو، نیمه نخست فروردین ماه سال 98به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم فوتبال امید کشورمان در گروه سوم به مصاف عراق، یمن و ترکمنستان خواهد رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها