کد خبر: 280713
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۵ ۱۰:۱۸:۳۶
| |

آندری شوچنکو، مربی تیم ملی اوکراین:

در زمین نمی توان گفت رونالدو 34 ساله است

شوچنکو گفت: گتوزو اشتیاق را به هواداران میلان بازگردانده است؛ یوونتوس می‌تواند با کریستیانو رونالدو قهرمان اروپا شود

در زمین نمی توان گفت رونالدو 34 ساله است
کد خبر: 280713
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۵ ۱۰:۱۸:۳۶

اعتمادآنلاین| آندری شوچنکو، مهاجم اوکراینی سابق باشگاه میلان پس از تساوی تیم ملی اوکراین مقابل پرتغال، در گفتگو با توتو اسپورت در مورد شرایط خودش گفت: سخت ترین مشکل من اکنون این است که مردم بدانند من حالا مربی هستم و دیگر بازیکن نیستم! صد در صد خودم را یک مربی می دانم. فکر می کنم طرز فکرم نسبت به گذشته کاملا تغییر کرده است. بیشتر فکر می کنم و کمتر می خوابم.

وی با اشاره به عملکرد گتوزو در میلان، گفت: جناریو اشتیاق را به هواداران بازگردانده است. او کاملا آماده این شغل است و حالا میلان آماده است تا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد. گتوزو شایسته تمجید است. همچنین باید از لئوناردو و پائولو مالدینی ممنون باشیم. آنها در ژانویه کریستوف پیونتک را خریداری کردند. او ثابت کرده که مهاجم بزرگی است. دیده ام که او را با من مقایسه می کنند اما خصوصیات ما کاملا متفاوت است و او مسیر خودش را خواهد پیمود. واقعا گلزنی او را دوست دارم. او به روش های مختلف قادر به گلزنی است.

شوچنکو همچنین به عملکرد تیم یوونتوس اشاره کرد و گفت: کریستیانو رونالدو از چیزی که هست، جوان تر نشان می دهد. واقعا نمی توان در زمین گفت که او 34 ساله است. یووه قبل از کریستیانو هم قدرتمند بود اما به یک بازیکن کلاس جهانی مثل کریستیانو نیاز داشت و در موقعیت های غیرممکن، به آنها کمک کند. حالا که بیانکونری رونالدو را دارد، می تواند تمام راه را برود و قهرمان لیگ قهرمانان شود.

وی ادامه داد: من واقعا مکس الگری را تحسین می کنم. او توانایی بالایی در انگیزه دادن به تیمش دارد. او برای سر و کار داشتن به تعداد زیادی از بازیکنانِ قهرمان، یک مربی بی نقص است. وقتی بازیکنان بزرگی در تیم تان دارید، باید به آنها اعتماد داشته باشید و مکس الگری این کار را می کند.

منبع: طرفداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها