کد خبر: 310641
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

معرفی تیم‌های حاضر در جام‌جهانی زنان؛

تیم فوتبال زنان آرژانتین

کارشناسان بر این باورند که یکی از سورپرایزهای تیم آرژانتین در جام‌جهانی، میلاگروس مِنندس 22ساله خواهد بود. این بازیکن پیش از جام‌جهانی عملکرد بسیار قابل قبولی در بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های دانشگاهی آمریکا داشته است. مِنندس در بازی خود اعتمادبه‌نفس، زیرکی و پویایی دارد.

تیم فوتبال زنان آرژانتین
کد خبر: 310641
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی فوتبال زنان آرژانتین در گروه D مسابقات جام جهانی با تیم‌های انگلیس، اسکاتلند و ژاپن هم‌گروه است. این تیم در دوره‌های قبلی جام‌جهانی 2003 و 2007 در شش دیدار حضور داشته است. آرژانتین تمام مسابقات خود را در دوره‌های قبل جام‌جهانی واگذار کرده است.

این تیم علاوه بر آمار نه‌چندان خوب خود در دور گروهی جام‌جهانی 2003 و 2007، در دریافت کارت قرمز هم آمار بالایی دارد. کارت‌های قرمز تیم ملی فوتبال زنان آرژانتین دو کارت است که در نوع خود آمار جالبی محسوب می‌شود.

کارشناسان بر این باورند که یکی از سورپرایزهای تیم آرژانتین در جام‌جهانی، میلاگروس مِنندس 22ساله خواهد بود. این بازیکن پیش از جام‌جهانی عملکرد بسیار قابل قبولی در بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های دانشگاهی آمریکا داشته است. مِنندس در بازی خود اعتمادبه‌نفس، زیرکی و پویایی دارد. بازیکنی قدبلند و سرعتی است و از او به عنوان یکی از ستارگان تیم ملی فوتبال زنان آرژانتین یاد می‌شود.

تیم ملی فوتبال زنان آرژانتین پس از یک دوره‌ دوساله بدون بازی، بدون سرمربی و بدون رتبه‌بندی جهانی و غلبه بر تمامی مشکلات خود به جام‌جهانی فوتبال زنان در فرانسه صعود کرده است.

جالب است بدانید که هیچ آمار رسمی‌ای از این تیم طی سال‌های 2018 تا 2019 وجود ندارد و آنها با کسب هر پیروزی‌ برای رسیدن به برابری در فدراسیون فوتبال این کشور می‌جنگند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها