کد خبر: 327267
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۵:۲۹:۳۸
| |

فرگوسن:

از اینکه یونایتد زودتر برای خرید مگوایر اقدام نکرده گیج و مبهوتم

براساس گزارش منچسترایونینگ نیوز، سر الکس فرگوسن گفته است از اینکه یونایتدها زودتر برای خرید مگوایر دست به کار نشده اند، گیج و مبهوت است.

از اینکه یونایتد زودتر برای خرید مگوایر اقدام نکرده گیج و مبهوتم
کد خبر: 327267
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۵:۲۹:۳۸

اعتمادآنلاین| مگوایر در آستانه نهایی کردن قرارداد خود با منچستر یونایتد است و خیلی زود لسترسیتی را به مقصد اولدترافورد ترک خواهد کرد.

شیاطین سرخ پیش‌تر با خرید دنیل جیمز و آرون ون بیساکا معاملات خوبی انجام داده اند اما هواداران بی‌صبرانه منتظر خریدی خاص هستند.

از زمانی که سر الکس فرگوسن سشوار معروف خود را کنار گذاشت و با نیمکت یونایتد خداحافظی کرد 6 سال می‌گذرد اما او همچنان نقش مهمی را در اولدترافورد ایفا می‌کند و حس کردن این موضوع که نظرات وی تا چه اندازه برای این باشگاه حائز اهمیت است، کار دشواری نیست.

و حالا بر اساس گزارش منچسترایونینگ نیوز، اظهارات یک هوادار یونایتد در مورد ملاقات غیرمنتظره‌اش با فرگوسن در روزهای ابتدایی مطرح شدن پیشنهاد 70 میلیون پوندی برای مگوایر از تایید این خرید توسط مرد اسکاتلندی حکایت دارد.

براساس این گزارش، فرگوسن گفته است: آنها (منچستریونایتد) تا زمانی که امضای مگوایر را زیر قرارداد ننشانده‌اند باید او را در اتاق خوابش به تخت ببندند.

علاوه بر این، فرگوسن مدعی شده است که از اینکه یونایتدها زودتر برای خرید وی دست به کار نشده اند "گیج و مبهوت" است.

با این تفاسیر باید به به مگوایر دست مریزاد گفت چرا که او علاوه بر داشتن حمایت فرگوسن بزرگ، می‌تواند بعدها داستان دوست داشتنی حضور سرمربی افسانه ای یونایتد را در فینال جام حذفی جوانان 2011 برای تماشای بازی خود (مگوایر) با افتخار تعریف کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها