کد خبر: 328125
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۰۹:۵۸:۰۲
| |

ملی‌پوش قایقرانی زنان:

کار دشواری پیش رو خواهیم داشت

هدیه کاظمی ملی‌پوش قایقرانی و دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره رقابت‌های جهانی مجارستان گفت: با توجه به اینکه سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو در این مسابقات توزیع می شود، به طور حتم کار دشواری را پیش رو خواهیم داشت.

کار دشواری پیش رو خواهیم داشت
کد خبر: 328125
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۰۹:۵۸:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ کاظمی روز سه شنبه گفت: با توجه به اینکه در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی مجارستان قرار داریم، تمرینات را کمی تغییر داده‌ایم تا بتوانیم به بهترین وضعیت آمادگی برسیم.

وی درباره سطح رقابت‌های جهانی گفت: در مسابقات جهانی تمامی کشورها با بهترین ورزشکاران خود شرکت می‌کنند. برترین قایقرانان جهان برای کسب بهترین نتیجه در مجارستان حضور خواهند داشت و رقابتی بسیار دشوار خواهیم داشت و تمرکز همه ملی پوشان کسب نتایج قابل قبول است.

ملی‌پوش کایاک ایران در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: همه ورزشکارانی که به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند به دنبال کسب سهمیه المپیک هستند. با این حال به خوبی می‌دانیم المپیکی شدن در رقابت‌های جهانی خیلی دشوار است. در ابتدای سال آینده و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز فرصت داریم تا برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت خوب قایقرانی ایران، یادآور شد: قایقرانان ایرانی جزو برترین های آسیا هستند و از سوی دیگر کشورهای قاره کهن سرمایه گذاری زیادی بر روی این رشته پرمدال می‌کنند تا در بازی‌های آسیایی و المپیک مدال بگیرند. به طور حتم اگر حمایت از قایقرانی کشورمان بیشتر شود، ورزشکاران کشورمان نیز توانایی کسب نتایج خوب در رقابت‌های بزرگ را دارند.

کاظمی گفت: زمستان سال گذشته را از دست دادیم و پس از اینکه فدراسیون سر و سامان گرفت تمرینات را شروع کردیم. تلاش داریم تا نمایندگان خوبی برای کشورمان باشیم.

وی تصریح کرد: شرایط خوبی اکنون در قایقرانی ایجاد شده و همه ملی پوشان برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنند. البته درگذشت فرزند رییس سهرابیان در هفته گذشته همه ما را متاثر کرد و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب در رقابت‌های جهانی کمی از تلاش‌های وی را در این مدت جبران کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها