کد خبر: 335890
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۳:۱۰:۱۴
| |

اولیایی:

مشکل اصلی فوتبال ایران به ساختار غلط آن بر می‌گردد

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: باشگاه‌های ما باید ساختار درست و اصولی داشته باشند که در این ساختار، شرح وظایف هر کدام از مسولان باشگاه به صورت دقیق مشخص بوده و نظارت دقیقی بر روی آن صورت بگیرد.

مشکل اصلی فوتبال ایران به ساختار غلط آن بر می‌گردد
کد خبر: 335890
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۱۳:۱۰:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ «کاظم اولیایی» روز جمعه اظهار داشت: این که محمد بلبلی با استقلال قرارداد امضا می‌کند و بعد با محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال روبرو می‌شود اتفاق خوبی نیست اما باید قبول کنیم این اتفاق فقط در باشگاه استقلال رخ نداده است.


وی افزود: این‌که بازیکنی با یک تیم قرارداد امضا می‌کند و بعد به قرارداد خود پایبند نیست مشکل فوتبال ماست که نه تنها در باشگاه استقلال بلکه در باشگاه‌های دیگر همچون پرسپولیس نیز رخ داده است.


اولیایی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی فوتبال ایران به ساختار غلط آن بر می‌گردد که متاسفانه هیچ چیز آن سر جایش نیست. اگر فوتبال ایران ساختار درست و قانونمندی داشته باشد هرگز این اتفاقات رخ نمی‌دهد.


پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: باشگاه‌های ما باید ساختار درست و اصولی داشته باشند که در این ساختار، شرح وظایف هر کدام از مسولان باشگاه به صورت دقیق مشخص بوده و نظارت دقیقی بر روی آن صورت بگیرد.


وی تاکید کرد: ما باید توجه به این موضوع داشته باشیم که پروانه باشگاه‌های ما از سوی چه کسانی صادر می‌شود؟ آیا آن‌هایی که پرونده باشگاه‌ها را صادر می‌کنند نظارت می‌کنند یا خیر؟ این از اصول و قواعد اولیه‌ای است که باشگاه‌ها را نباید به حال خود رها کرد.


اولیایی در پایان گفت: در فوتبال ایران اتفاقاتی می‌افتد که نمونه‌اش را در هیچ کجای دیگر نمی‌توان مشاهده کرد. من شنیده‌ام در تیم بزرگ و ریشه داری چون ملوان به بازیکن چک سرقتی می‌دهند. این وظیفه کمیته اخلاق است که به این موضع رسیدگی کند و از مسولان مربوطه درخواست می‌کنم در سریعترین زمان ممکن پا پیش بگذارند تا چنین مسایل زشتی را شاهد نباشیم.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها