کد خبر: 340523
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۰:۰۶:۰۰
| |

کشتی قهرمانی جهان؛

کاویانی‌نژاد اولین حذف شده تیم کشتی فرنگی

امین کاویانی‌نژاد فرنگی‌کار وزن 72 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در پیکارهای قهرمانی سال 2019 جهان مقابل حریف گرجستانی مغلوب شد.

کاویانی‌نژاد اولین حذف شده تیم کشتی فرنگی
کد خبر: 340523
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مسابقه‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال 2019 جهان و کسب سهمیه بازیهای المپیک 2020 توکیو روزهای 23 تا 26 شهریور در شهر نورسلطان پایتخت کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

«امین کاویانی‌نژاد» فرنگی کار اندیمشکی تیم ملی دارنده مدال طلای نوجوانان جهان در سال 2015 بوسنی، طلای جوانان جهان در سال 2017، مدال برنز رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال جهان در 2017 لهستان و طلای جوانان جهان در سال 2018 اسلواکی است.

او در نخستین مبارزه خود برابر «لوری لومادزه» فرنگی‌کار جوان و ناشناخته گرجستانی با نتیجه عجیب 9 بر یک (شکست با امتیاز عالی) مغلوب شود. کاویانی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را برای کسب مدال برنز بدست آورد.

همچنین در وزن 55 کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند «پویا ناصرپور» در دور نخست به مصاف «شریف کلیچ» از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با «الهام بهرام‌اوف» قهرمان آسیا از ازبکستان سرشاخ خواهد شد.

همچنین در وزن 63 کیلوگرم که 18 شرکت کننده حضور دارند، «میثم دلخانی» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با «استپان ماریانیان» دارنده مدال طلای جهان از روسیه کشتی می‌گیرد.

در وزن 82 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند «سعید عبدولی» پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان «سینگ هارپرت» از هند و «پیتر نوواک» از جمهوری‌چک می‌رود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها