کد خبر: 351746
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۰۹:۰۸:۵۲
| |

شوچنکو:

خوشحالیم که صعودمان با شکست دادن پرتغال، یکی از بهترین تیم‌های اروپا همراه شد

سرمربی اوکراین صعود به یورو 2020 را یکی از زیباترین روزهای زندگی خود توصیف کرد.

خوشحالیم که صعودمان با شکست دادن پرتغال، یکی از بهترین تیم‌های اروپا همراه شد
کد خبر: 351746
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۰۹:۰۸:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از استاندارد، دیدارهای انتخابی یورو 2020 دوشنبه شب در نقاط مختلف اروپا برگزار و چهره یک تیم دیگر صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شد. اوکراین توانست با گل‌های رومن یارمچوک و آندری یارمولنکو در مقابل تک گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند، حریف خود را از پیش روی بردارد و صعود خود را به یورو 2020 قطعی کند.

آندره شوچنکو سرمربی تیم ملی اوکراین بعد از صعود به یورو 2020 گفت: خیلی خوشحالم. این یکی از بهترین روزهای زندگی من بود که توانستم با تیم ملی کشورم به یورو 2020 صعود کنم. خوشحالم که بعد از سه سال ایده‌ها و تفکراتی که در تیم داشته به بار نشسته است و توانستیم به اهدافی که برای خود ترسیم کرده‌ایم برسیم. بازی برابر پرتغال آسان نبود. آنها تیم قدری هستند و بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارند. در نیمه اول برابر پرتغال عملکرد بسیار خوبی داشتیم. خوشحالیم که این صعود با شکست دادن پرتغال، یکی از بهترین تیم‌های اروپا همراه شد.

به این ترتیب اوکراین توانست صعود خود را به مرحله نهایی یورو 2020 قطعی کند. شوچنکو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ اوکراین که در میلان دوران باشکوهی داشت هدایت این تیم را بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها