کد خبر: 354699
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۲۰:۰۸:۵۴
| |

وحید امیری، هافبک پرسپولیس: 

همیشه حمایت هواداران را نیاز داریم

وحید امیری، هافبک پرسپولیس، با بیان اینکه ما همیشه به حمایت هواداران نیازمندیم، گفت:‌ بازی بسیار سختی مقابل پیکان داشتیم زیرا باید سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم.

همیشه حمایت هواداران را نیاز داریم
کد خبر: 354699
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ۲۰:۰۸:۵۴

اعتمادآنلاین| وحید امیری، هافبک پرسپولیس، گفت:‌ برای چهارمین قهرمانی پیاپی باید تلاش و از خود گذشتگی داشته باشیم و شرایط برابر برای رقابت تنها خواسته ما است.

وی ادامه داد:‌ رقبای ما همه این هفته امتیازهای کامل گرفتند و اگر به پیروزی در برابر پیکان نرسیده بودیم شرایط خیلی سخت می‌شد. آن چه بازی با پیکان را سخت‌تر کرد، عدم حضور هواداران بود وگرنه بازی بهتری ارایه می‌کردیم.

امیری اضافه کرد:‌ اکنون تیم منسجمی هستیم تا در بوشهر سه امتیاز دیگر بگیریم و امیدواریم هواداران بوشهری در آن جا ما را حمایت کنند.

وی درباره شرایطش در پرسپولیس پس از بازگشت دوباره ادامه داد: خدا را شکر، بعد از یک سال دوری، به تیمی برگشتم که به آن تعلق دارم. بازی برای پرسپولیس افتخار است، هر چند بودن یا نبودن در ترکیب دغدغه من نیست بلکه اولویت نتیجه گرفتن تیم است.

این بازیکن سرخپوشان گفت: همه بازیکنان در این مورد هم عقیده‌اند که رسیدن به چهار قهرمانی پیاپی در لیگ تاکنون اتفاق نیفتاده است و رسیدن به چنین چیزی نیاز به تلاش زیادی دارد زیرا هوداران ما لایق بهترین‌ها هستند.

امیری اضافه کرد: هواداران در گرما و سرما از تیم حمایت می‌کنند و ما خود را آماده می‌کنیم تا هر زمان که مربی صلاح بداند، بتوانیم به تیم کمک کنیم.

هافبک پرسپولیس گفت:‌ آنچه می‌خواهیم این است که شرایط برابری برای تمام تیم‌ها وجود داشته باشد. خودم را مدیون کسی نمی‌کنم که بگویم در قضاوت داوران و احکام انضباطی عمدی وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر داور اشتباه کند می‌گویم سهوی بوده است به هر حال انسان جایز الخطا است ولی امیدوارم دقت بیشتری صورت بگیرد. اگر حکمی صادر می‌شود شرایط برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

امیری خاطرنشان کرد:‌ در دو بازی قبلی شجاع را نداشتیم ولی نفهمیدیم چرا این اتفاق افتاد. با تمام این اوصاف ما در چارچوب وظایف بازیکنان تلاش می‌کنیم کار خودمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بسیاری باور دارند بازی‌های باقیمانده برای پرسپولیس، در نیم فصل اول آسانتر است، افزود: با دو سال تجربه ای که در پرسپولیس دارم، می گویم بازی آسان وجود ندارد.

وی گفت: هواداران روی کاغذ یکسری حساب و کتاب ها دارند ولی شرایط در زمین فرق می کند. از هواداران می خواهیم از بازی های ما در هر جای ایران حمایت کنند و ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها