کد خبر: 364764
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۴:۲۴:۵۱
| |

رکوردهای گلزنی مسی در 700 بازی با بارسلونا

مهاجم بارسلونا که هفتصدمین بازی‌اش را با پیراهن کاتالانی تجربه کرد در این مدت رکوردهای قابل توجهی در گلزنی به ثبت رساند.

رکوردهای گلزنی مسی در 700 بازی با بارسلونا
کد خبر: 364764
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۴:۲۴:۵۱

اعتمادآنلاین| لیونل شب درخشانی را در نوکمپ سپری کرد. ستاره آرژانتینی در پیروزی 3 بر یک بارسلونا مقابل دورتموند علاوه بر گلزنی، دو پاس گل داد تا صعود تیمش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود. این اتفاق‌ها در شب هفتصدمین بازی‌اش با پیراهن آبی اناری رخ داد.

مسی در ثبت این رکورد فوق العاده 613 گل به ثمر رساند و 238 پاس گل داد. سایت گل در یک بررسی به آمار ستاره آرژانتینی در این زمینه پرداخت.

او نخستین بازی‌اش را برابر اسپانیول تجربه کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند یا پاس گل دهد. صدمین بازی مهاجم بارسا برابر والنسیا به ثبت رسید. او در این مدت 41 گل به ثمر رسانده بود و 14 پاس گل داده بود.

کاپیتان تیم کاتالانی در حالی دویستمین بازی‌اش را مقابل اوساسونا تجربه کرد که در این 100 دیدار 73 گل به ثمر رسانده بود و 31 پاس گل داده بود.

این آمار در سی‌صدمین بازی که برابر رئال مادرید اتفاق افتاد با ثبت 99 گل و 41 پاس گل همراه شد. مسی در چهارصدمین بازی‌اش برابر لوانته قرار گرفت و نتوانست در این دیدار هم گلی به ثمر برساند اما در این مدت 118 بار دروازه حریفان بارسلونا را باز کرده بود و 34 پاس گل داده بود.

ستاره آرژانتینی در نهایت در پانصدمین بازی‌اش برای آبی اناری مقابل رئال بتیس گلزنی کرد و نود و چهارمین گلش را به ثمر رساند. او 39 پاس گل داده بود. رکورد 600 بازی مسی برابر سویا به ثبت رسید. بازیکن بارسا در این 100 بازی توانست 98 گل به ثمر برساند و 38 پاس گل بدهد. در 100 دیدار آخر که دیشب به ثبت رسید 90 بار دروازه حریفانش را باز کرد و 41 پاس گل داد.

مسی دیشب تعداد پاس‌های گل‌هایش را در لیگ قهرمانان به 32 رساند و اکنون با رکورد تاریخی رایان گیکز تنها یازده پاس گل فاصله دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها