کد خبر: 383304
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

قارداشی:

تغییرات خواهیم داشت اما نه زیاد/ امیدوارم 2 سهمیه المپیک بگیریم

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اینکه تعداد نفرات کمتری برای انتخابات فدراسیون تنیس روی میز آمدند نشان می دهد از عملکرد ما راضی بودند.

تغییرات خواهیم داشت اما نه زیاد/ امیدوارم 2 سهمیه المپیک بگیریم
کد خبر: 383304
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد علی‌قارداشی پس از کسب دوباره کرسی ریاست فدراسیون تنیس روی میز در جمع خبر نگاران در مورد اینکه تنها کاندیدای مجمع بود، گفت: در این اتفاق خیلی‌ها مشارکت داشتند. فدراسیونی که عملکرد خوبی نداشته باشد تعداد نفرات بیشتری برای کاندیداتوری می‌آیند اما برای انتخابات فدراسیون ما تعداد نفرات کمتری آمدند و نشان می‌دهد از عملکرد ما راضی بودند. البته بخش دیگر این اتفاق که افراد به انتخابات نیامدند مربوط به حوزه من نیست و وزارت ورزش کمیسیون تطبیق گذاشته است. شنیده‌ها حاکی از این بود افراد در بررسی کمیسیون تطبیق حائز شرایط لازم نبودند. به نظرم ایجاد کمیسیون تطبیق اقدام شایسته‌ای است. البته برای انتخابات فدراسیون خودم نمی‌گویم و کلا کار خوبی است.

او افزود: البته من دوست داشتم دوستان بیایند و رقابت کنیم اما فکر می‌کنم به خاطر عملکردم باز هم رای می‌آوردم. امیدوارم از پیشنهادات و نظرات سازنده منتقدان هم بتوانیم استفاده کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که تغییرات در فدراسیون خواهد داشت، گفت: برای تغییرات باید زمان بدهید. قطعا تغییرات هست اما زیاد نیست.

قارداشی در مورد اینکه پینگ‌پنگ شانس کسب سه سهمیه المپیک را دارد، گفت: کسب سه سهمیه سخت است اما امیدوارم در بانوان و آقایان هر کدام یک سهمیه بگیریم.


رییس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که ایران برای کسب سهمیه تیمی شانس داشت یا خیر گفت: شانس داشتیم اما روی کاغذ ما دوبار به اسلوونی باخته بودیم. در انفرادی هم مجموع شش بار با بازیکنان اسلوونی بازی کرده بودیم که یک بار پیروز شده بودیم و آنها سرتر بودند.

او در مورد اینکه کادرفنی تغییر می‌کند یا خیر، گفت: باید روی آن فکر کنم. من با مشورت تصمیمات را می گیرم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها