کد خبر: 389551
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

قویدل:

توانایی روحی و جسمی برای کسب سهمیه داشتم/80 درصد دیگر برنمی‌گردم

ملی‌پوش کایاک ایران گفت: تمریناتم را در خانه پیگیری می‌کنم تا اگر برگشتم شرایط برای رقابت باشم اما احتمال بازگشت من ضعیف است.

توانایی روحی و جسمی برای کسب سهمیه داشتم/80 درصد دیگر برنمی‌گردم
کد خبر: 389551
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پیمان قویدل درباره خداحافظی‌اش از تیم ملی کایاک ایران گفت: اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است اما من 10 روزی است که از اردو خارج شده و به انزلی آمده‌ام. به خاطر مشکلات شخصی فعلا کنار هستم اما احتمال بازگشت من وجود دارد هرچند این احتمال بسیار ضعیف است.

وی افزود: من در اوج آمادگی بودم و شرایط خوبی داشتم. الان هم تمریناتم را در شهرم ادامه می‌دهم. اگر برگردم می‌توانم در انتخابی شرکت کنم به همین دلیل به طور رسمی خداحافظی نکردم اما به احتمال 80 درصد بازگشتی در کار نیست.

ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این سوال که شنیده شده شما قصد مهاجرت دارید، گفت: شرایط مهاجرت را ندارم و امکان آن فراهم نیست. با وجود اینکه مکان‌های ورزشی تعطیل هستند اما من قایق دارم و در دریا تمرین می‌کنم.

قویدل در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چقدر شانس کسب سهمیه المپیک داشتی، گفت: من هم انگیزه داشتم و هم توانایی فکر و جسمی اما یکسری مشکلات پیش آمد که باعث شد از تمرینات دور شوم. تلاش می‌کنم بدنم را در سطح آمادگی بالا نگه دارم که اگر روزی برگشتم بتوانم رقابت کنم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها