کد خبر: 389762
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران:

بازی‌های لیگ بسکتبال بهتر است قبل از عید برگزار شود

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: ما تابع نظر مسئولان کشور هستیم اما به نظرم بازی‌های لیگ تا مرحله یک چهارم قبل از عید برگزار شود بهتر است.

بازی‌های لیگ بسکتبال بهتر است قبل از عید برگزار شود
کد خبر: 389762
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی هاشمی در مورد احتمال تعطیلی بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: اول از هر چیزی باید گفت تصمیم‌ گیری کلان ورزش از سوی مسئولان عالی رتبه مملکت ‌است که همه باید تابع آن باشند. اگر بگویند بدون تماشاگر برگزار شود یا اصلا برگزار نشود باید قبول ‌کرد چون اولین‌ مرجع ما مسئولان کشور هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا موافق است بازی‌ها لغو شوند، توضیح داد: اگر شرایط به نحوی باشد که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود و این اجازه را بدهند، فکر می‌کنم اگر تا مرحله یک‌چهارم را این طرف عید سال جدید برگزار کنیم بهتر است. البته همه ما خانواده داریم و این نگرانی برای همه ما وجود دارد ولی به نظرم بهتر است برنامه‌ها را طبق برنامه قبلی تا قبل از عید عملی کنیم.

سرمربی تیم مهرام تهران گفت: اگر بگویند بازی‌ها به آن طرف عید بیفتد زمان زیادی نیست و حدودا 10 تا 15 روز مانده است اما آیا تیم‌ها تمرینات خود را در این مدت تعطیل می‌کنند؟ همانطور که می‌دانید شرایط انتقال این‌ ویروس در تمرینات هم‌ وجود دارد و به همین منظور معتقدم که تا مرحله یک‌چهارم لیگ، طبق برنامه قبلی برگزار شود. البته تاکید می‌کنم که ما تابع نظر مسئولان کشور هستیم.

او در واکنش به این‌ موضوع که برخی تیم‌های لیگ‌برتری به خاطر تقویت تیمشان، از این تعطیلی احتمالی استقبال می‌کنند، گفت: درست است اما بنده همچنان این را تاکید می‌کنم که ما تابع نظر مسئولان هستیم. اگر اجازه داده شود که بازی‌ها بدون تماشاگر باشد به نظرم خوب است، هرچند که می‌دانیم شرایط سخت است.

هاشمی در پایان‌گفت: حتی اگر بازی‌ها لغو هم شود ما باید تمرینات خود را پیگیری کنیم، به همین منظور تا 99 درصد این موضوع نظر مسئولان است و در یک درصد باقی مانده هم ما دوست داریم که بازی‌ها طبق برنامه قبلی، این طرف عید برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها