کد خبر: 414579
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۶:۴۳:۲۶
| |

اولین وبینار آموزشی بادی بالانس کشور برگزار شد

سامانه فدراسیون­های همگانی مقارن با روز ملی بادی بالانس با توجه به شیوع بیماری کرونا و با استفاده از شرایط برگزاری سمینارهای آنلاین، به منظور حفظ سلامتی مربیان و رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی تصمیم به برگزاری وبینار کرد.

اولین وبینار آموزشی بادی بالانس کشور برگزار شد
کد خبر: 414579
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۶:۴۳:۲۶

اعتمادآنلاین| مقارن با روز ملی بادی بالانس کمیته بادی بالانس با توجه به شیوع بیماری کرونا و با استفاده از شرایط برگزاری سمینارهای آنلاین، به منظور حفظ سلامتی مربیان و رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی تصمیم به برگزاری وبینار از طریق سامانه فدراسیون­های همگانی کشور کرد.

بیتا بردبار مسئول کمیته بادی بالانس کشور اظهار داشت:‌

تلاش بسیار زیادی در جهت کیفیت برگزاری این دوره آموزشی با همکاری اعضا زیر مجموعه این کمیته به عمل آمده است و این وبینار آموزشی به همت عزیزان با موفقیت کامل برگزار شد. خدا را شاکریم که کمیته بادی بالانس در 11 مین سالگرد خود با شعار سال (تبلور دگرگونی و آرامش زائیده پیوند سبز روح و جسم می باشد، بادی بالانس بمان) بسان گذشته خوش درخشید.

رئیس کمیته بادی بالانس یادآور شد: روز شنبه مورخ 31 خرداد ماه (مقارن با 30 خرداد روز ملی بادی بالانس) این وبینار با پخش تلاوتی از آیات قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز شد و بیتا بردبار آذری با تبریک روز ملی و توضیحات برنامه وبینار دوره آموزشی را آغاز کرد.

بردبار در پایان ضمن تشکر از شرکت کنندگان عزیز و اساتید برجسته و همراهان همیشگی بادی بالانس سرفصل دروس ارائه شده در این وبینار با اساتید مربوطه را به شرح ذیل اعلام داشت:

تاثیرات فیزیولوژیک تمرینات بادی بالانس- (دکتربیتا بردبار آذری)

رویکردهای بادی بالانس در اسیب شناسی و حرکات اصلاحی- (دکتر حامد عباسی)


روش شناسی و تئوری های علم تمرین و زیربنای تخصصی آرام سازی و کنترل استرس در بادی بالانس ( دکتر راضیه محمد شیرازی)

منبع: سایت فدراسیون ورزش های همگانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها