کد خبر: 436679
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۲ ۱۲:۱۶:۱۴
| |

معاون وزیر ورزش و جوانان:

هزینه‌ها در ورزش ارتباط مستقیمی با دلار دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دچار بحران مالی هستیم گفت: هزینه ها در ورزش ارتباط مستقیمی با دلار دارد و از سفرها گرفته تا تامین تجهیزات به دلار وابسته هستند.

هزینه‌ها در ورزش ارتباط مستقیمی با دلار دارد
کد خبر: 436679
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۲ ۱۲:۱۶:۱۴

اعتمادآنلاین| معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان از رییس سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد دولت 400 تا 500 میلیارد تومان را در بودجه سال 1400 به اعتبار ورزش قهرمانی اضافه کند.

در نشست رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، مهدی علی نژاد با اشاره به نتایج موفقیت آمیز ورزش ایران، اظهار کرد: کسب بیشترین مدال پس از انقلاب در رقابت های آسیایی جاکارتا در سال 2018 و کسب موفقیت در رشته های ورزشی مختلف در سال 2019 از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: تاکنون 52 سهمیه المپیک را کسب کرده ایم و این درحالی است که57 درصد سهمیه های المپیک توزیع شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دچار بحران مالی هستیم، عنوان کرد: هزینه ها در ورزش ارتباط مستقیمی با دلار دارد و از سفرها گرفته تا تامین تجهیزات به دلار وابسته هستند.

علی نژاد خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه اگر 400 تا 500 میلیارد تومان اعتبار به ورزش قهرمانی اضافه کنیم و این اعتبار را در بودجه 1400 لحاظ کنیم، بخش عمده مشکلات مالی ورزش قهرمان برطرف می شود، افزود:سال آینده شش رویداد بزرگ ورزشی پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه 50 درصد پاداش های سال 97 را به ورزشکاران پرداخت کرده ایم و ظرف چند ماه آینده نیز 50 درصد دوم را پرداخت می کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر معیشت ورزشکاران با مصائبی همراه شده است و امیدواریم به لحاظ بودجه پاداش های سال 98 را پرداخت کنیم و در مورد پاداش های سال 99 نیز در سال 1400 اقدام کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها