کد خبر: 444476
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۱ ۱۰:۱۶:۰۰
| |

دادگاه CAS حکم سامان قدوس را صادر کرد

دادگاه CAS تنها بخش جریمه مالی این حکم را لغو کرده و دیگر نیازی به پرداخت مشترک چهار میلیون یورو از سوی قدوس و اوسترشوند نیست.

دادگاه CAS حکم سامان قدوس را صادر کرد
کد خبر: 444476
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۱ ۱۰:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سال گذشته یوفا اعلام کرد سامان قدوس و باشگاه سوئدی اوسترشوندس به علت تخلف علیرغم توافق با باشگاه اوئسکا و انتقال این بازیکن به آمیان چهار میلیون یورو جریمه شده اند، اما CAS این حکم را لغو کرده است. بر اساس این حکم، سامان قدوس چهار ماه محروم و باشگاه اوسترشوند نیز دو پنجره متوالی از جذب بازیکن جدید محروم شده بود.

سامان قدوس در تابستان سال 2018 در آستانه انتقال به اوئسکا بود و به نظر می رسد توافق بین این تیم و اوسترشوندس حاصل شده، اما او در نهایت راهی آمیان شد و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی به نهادهای قضایی ورزش شکایت کرده بود.

اما امروز دادگاه CAS تنها بخش جریمه مالی این حکم را لغو کرده و دیگر نیازی به پرداخت مشترک چهار میلیون یورو از سوی قدوس و اوسترشوند نیست. البته ملی پوش ایرانی چهار ماه محرومیت خود را سپر کرده و این جریمه نیز تایید شده است. همچنین محرومیت اوسترشوندس از شرکت در دو پنجره نقل و انتقالاتی همچنان پابرجاست و در واقع تنها جریمه مالی این طرف مجادله بخشیده شده است.

1

دادگاه CAS در بخشی از این حکم اعلام کرده باشگاه اسپانیایی اوئسکا نتوانست ثابت کند بابت منتفی شدن این انتقال دچار ضرر و زیان شده، به همین علت نیازی به پرداخت غرامت به این باشگاه نیست و حکم چهار میلیون یورویی لغو می‌شود. باشگاه سوئدی تا ژانویه 2022 قادر به جذب بازیکن جدید نخواهد بود و البته همچنان قرصت تجدید نظر برای اوسترشوندس وجود دارد.

در واقع تخلف سامان قدوس و باشگاه اوسترشوندس ثابت شده، اما خسارتی به باشگاه اوئسکا وارد نشده و به همین دلیل این جریمه مالی لغو شده است. سامان قدوس در حال حاضر به صورت قرضی در تیم برنتفورد در انگلیس بازی می‌کند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها