کد خبر: 451768
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۰:۲۸:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

تا 50 سالگی!

یکشنبه سیزدهم دسامبر، روزنامه‌های ورزشی اروپا تنها فوتبال را برای صفحه اول خودشان انتخاب کردند. رسانه‌های بریتانیا، دیدار حساس شب گذشته یونایتد و سیتی را برای تیتر اول خودشان برگزیدند.

تا 50 سالگی!
کد خبر: 451768
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۰:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| یکشنبه سیزدهم دسامبر، روزنامه‌های ورزشی اروپا تنها فوتبال را برای صفحه اول خودشان انتخاب کردند. رسانه‌های بریتانیا، دیدار حساس شب گذشته یونایتد و سیتی را برای تیتر اول خودشان برگزیدند. روزنامه‌های ایتالیایی هم نگاهی به وضعیت یوونتوس، میلان و اینتر داشتند و روزنامه‌های اسپانیا هم دربی مادرید و شرایط بارسلونا و مسی را بررسی کردند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی قاره سبز.

پل پوگبا، عکس اول رسانه‌های بریتانیا

روزنامه های بریتانیایی، در آخرین روز هفته، نگاهی داشتند به دربی منچستر و تساوی شاگردان سولشایر و گواردیولا. البته این روزنامه ها پوگبا، ستاره فرانسوی منچسر را در صفحه اول خودشان چاپ کردند و به جدایی این بازیکن از منچستریونایتد پرداختند. مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن فرانسوی، هفته گذشته اعلام کرد پوگبا، انتهای فصل یونایتد را ترک می کند و همین موضوع حاشیه هایی برای او ایجاد کرده است.

بعد از دربی، روزنامه استار اسپورت، نقل قولی از گری نویل ستاره پیشین یونایتد را منتشر کرده است. او از یونایتد خواسته هر چه زودتر رضایت‌نامه پوگبا را صادر کند. روزنامه اسکپرس اسپورت هم عکسی از پوگبا را منتشر کرده است و پیشنهاد یوونتوس را به یک جوک تشبیه کرده و خبر از تمایل این تیم ایتالیایی برای به خدمت گرفتن قرضی پوگبا داده است.

هرچند روزنامه‌های بریتانیایی، درباره جدایی این بازیکن از یونایتد نوشته‌اند و همچنین صحبت‌هایی درباره کم کاری این بازیکن در منچستر به گوش می‌رسد؛ اما اپوگبا، در صفحه اینستاگرامش، تمام این صحبت‌ها را تکذیب و اعلام کرده همه چیز بین او و منچستر روشن است و 1000 درصد توانش را برای این باشگاه خرج می کند. او خیلی واضح اعلام کرده که برای منچستر، بازیکنان و هواداران این تیم می‌جنگد.

3

1

2

میلان، یوونتوس و اینتر، تیتر روزنامه‌های ایالیایی

روزنامه کوریره دلو اسپورت، در صفحه اول خودش، نگاهی داشته به وضعیت کریستین اریکسن در تیم اینترمیلان، و تیتر اصلی خودش را هم به آنتونیو کونته مربی این تیم اختصاص داده است. این روزنامه به دیدار حساس اینتر برابر کالیاری اشاره کرده و با تیتر «کونته، یکی فقط»، به استقبال این دیدار رفته است.

روزنامه گازتا دلو اسپورت هم در صفحه اول خودش عکسی از کریستین رونالدو، جیان لوئیجی دوناروما و همچنین رمولو لوکاکو را چاپ کرده است. این روزنامه البته عکسی از کریستین ویری، بازیکن ایتالیایی را چاپ کرده است و تیتر «کریسمس بوبو»، را برای صفحه اصلی خودش انتخاب کرده است.

روزنامه توتو اسپروت آخرین روزنامه‌ای است که در ایتالیا، بررسی می‌کنیم. این روزنامه هم عکسی از رونالدو و زلاتان ایبراهیموویچ را در صفحه اول خودش منتشر و به نکته جالبی اشاره کرده است. تیتر این روزنامه «تا 50 سالگی» است و اشاره به درخشش این 2 بازیکن در سن بالای 35 سالگی آنها دارد.

1

2

3

دربی مادرید، روی جلد روزنامه‌های اسپانیا

روزنامه‌های اسپانیایی را باید به دو بخش تقسیم کرد: روزنامه‌های چاپ مادرید و روزنامه‌های چاپ کاتالان. روزنامه‌هایی که همانند رئال مادرید و بارسلونا با هم در جنگ هستند و هرکدام به خبرهای تیم‌های خودشان می‌پردازند. در ابتدای این گزارش، نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های مادرید و در ادامه راهی بارسلون می‌شویم و تیترهای روزنامه‌های کاتالان را بررسی می‌کنیم.

روزنامه مارکا، با انتشار عکسی از شادی بازیکنان رئال مادرید به دربی مادرید پرداخته و پیروزی شاگردان زین‌الدین زیدان، در این دیدار را بررسی کرده است. مارکا در صفحه اول خودش نوشته که شاگردان زیدان با پیروزی برابر اتلتیکو، خودشان را به جمع مدعیان قهرمانی لالیگا اضافه کرده‌اند.

روزنامه as اسپانیا هم عکسی از گلزنی کاسمیرو در دربی مادرید منتشر و تیتر «بازگشت مادرید به لالیگا» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. رئال مادرید هفته‌های خوبی را پشت سر نگذاشته بود و به این پیروزی در لالیگا احتیاج داشت. بردی که باعث شد تا زیدان کارش را در مادرید ادامه دهد و حالا خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرده است.

برخلاف روزهای خوش مادرید، بارسلونا روزهای خوبی را در لالیگا پشت سر نمی‌گذارد. شاگردان کومان که در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی مهم خودشان برابر یوونتوس را باخته بودند، امشب باید به مصاف لوانته بروند و پیروزی در این دیدار می تواند شرایط را برای کومان و مسی بهتر کند.

روزنامه موندو اسپانیا، عکسی از مسی را منتشر و تیتر «واکنش در حال حاضر» را برای صفحه اولش انتخاب کرده است. البته این روزنامه نگاهی هم به پیروزی رئال در دربی مادرید داشته و به رقابت شدید تیم‌ها در صدر جدول لیگ این کشور اشاره کرده است.

روزنامه اسپورت چاپ کاتالان هم عکسی از مسی را منتشر کرده و «اهداف بیشتر در لیگ» را به عنوان تیتر اول خودش انتخاب کرده است.

روزنامه اسپورتیو چاپ اسپانیا نیز عکسی از مسی را با تیتر «به روز باشید» منتشر کرده است. مسی و یارانش امشب در هفته سیزدهم لالیگا، به مصاف لوانته می روند و هواداران این تیم انتظار دارند با پیروزی در این بازی شرایط خودشان در لالیگا را بهبود ببخشند. بارسلونا با 14 امتیاز اکنون در رده نهم جدول لالیگا قرار گرفته است.

2

1

3

4

1

لوشامپیونه سوژه اول اکیپ

روزنامه اکیپ فرانسه هم عکسی از دیدار قدیمی پاری‌سن‌ژرمن و لیون را منتشر کرده و از دیدار امشب این 2 تیم نوشته است. اکیپ البته به پیروی مارسی برابر موناکو هم اشاره و شرایط تیم ها در لوشامپیونه را بررسی کرده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها