کد خبر: 451868
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۵:۰۶:۵۹
| |

سرپرست استقلال تغییر می‌کند؟

پرویز مظلومی جزو بازیکنان و مربیان با سابقه تاریخ باشگاه استقلال است که سال‌ها مربی همین محمود فکری، صمد مرفاوی، حنیف عمران‌زاده در کادر فنی استقلال و بازیکنانی نظیر حسین حسینی، وریا غفوری، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و... بوده است.

سرپرست استقلال تغییر می‌کند؟
کد خبر: 451868
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۵:۰۶:۵۹

اعتمادآنلاین| پرویز مظلومی جزو بازیکنان و مربیان با سابقه تاریخ باشگاه استقلال است که سال‌ها مربی همین محمود فکری، صمد مرفاوی، حنیف عمران‌زاده در کادر فنی استقلال و بازیکنانی نظیر حسین حسینی، وریا غفوری، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و... بوده است.

در فوتبال سرپرست شرح وظایف غیرفنی دارد اما مظلومی که سالیان متمادی مربی بوده، نمی‌تواند سر تمرین و روی نیمکت اگر نکته‌ای به ذهنش می‌رسد را به شاگردان قدیمی‌اش منتقل نکند و هیچ نیتی برای دخالت ندارد و کارها و حرف‌هایش از سر دلسوزی است اما همین هم به مذاق مربیان خوش نمی‌آید. مدیر تیم یا همان سرپرست وظایف و کارهای خاصی برای انجام دادن در یک تیم دارد. شرکت در جلسه هماهنگی قبل از بازی، بردن لیست مسابقه و کارت عضویت مربیان و بازیکنان نزد مسئول برگزاری بازی، نوشتن برگه تعویض بازیکن و انجام هماهنگی‌های مربوطه، اداره کردن تیم تدارکات و پشتیبانی که شامل بحث تغذیه مربیان و بازیکنان، البسه آنها و فراهم کردن وسایل مورد نیاز تمرینی می‌شود، فقط بخشی از کارهای یک مدیر تیم یا همان سرپرست است.

اداره یک تیم در اردو و در مسافرت‌ها، هماهنگی کارهای پروازی و اقامتی، هماهنگی بحث اقامت تیم داوری هنگام میزبانی باشگاه، انجام کارهای مرتبط با فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت فوتبال، حلقه ارتباطی مدیریت باشگاه با مربیان و بازیکنان و بسیاری موارد دیگر با سرپرست است. اکنون در استقلال این ادعا وجود دارد که نیمی از این کارها را دیگران انجام می‌دهند.

مثلاً بخش هماهنگی و تهیه لباس‌های اعضای تیم توسط آرش برهانی انجام شده یا هماهنگی کارهای پروازی و اقامتی توسط یکی دیگر از ارکان باشگاه صورت می‌گیرد. خلاصه اینکه به نظر می‌رسد پرویز مظلومی برای هفته‌های آینده در سمت دیگری در استقلال فعالیت کند و باشگاه با هماهنگی کادر فنی به دنبال گزینه‌ای جدید برای سمت سرپرستی باشد. البته نتایج استقلال در یکی، دو بازی آینده می‌تواند در این اتفاق مؤثر باشد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها