کد خبر: 488147
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۵:۳۳:۴۹
| |

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت پرسپولیس:

پرسپولیس از حواشی دوری کند/ پیروانی نباید جواب هر کسی را بدهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی پرسپولیس باید خیلی مواظب باشد و از حواشی دوری کند.

پرسپولیس از حواشی دوری کند/ پیروانی نباید جواب هر کسی را بدهد
کد خبر: 488147
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۵:۳۳:۴۹

اعتمادآنلاین| بهزاد داداش‌زاده در خصوص دیدار پرسپولیس و شاهین بندر عامری اظهار داشت: شاید برخی تیم‌ها از نظر هواداران چندان قدر و مهم نباشند اما پرسپولیس در همه دیدار‌هایش با جدیت کار می‌کند چون به دنبال نتیجه خوب است.

وی در رابطه با این که لیگ به مراحل حساسی رسیده و سازمان لیگ باید تمهیدات ویژه‌ای در نظر بگیرد، گفت: از کمیته داوران تقاضا دارم با توجه به حساسیت بازی‌ها نظارت خاص بر داوری داشته باشند تا از حواشی احتمالی کاسته شود. امیدوارم به خاطر این مسائل حاشیه ای مردم از فوتبال دلسرد نشوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: مدتی است همه اتفاقات اخیر به نام عزیزی خادم زده می ‌شود در حالی که او تازه روی کار آمده و این مشکلات و مصائب از پیش وجود داشته است. متاسفانه مسمومیت‌ها در فدراسیون ریشه دوانده که امیدوارم گریبانگیر تیم‌های پر طرفدار نشود.

داداش‌زاده ادامه داد: کادر فنی پرسپولیس باید خیلی مواظب باشد و از حواشی دوری کند. اتفاقات مشکوکی در حال رخ دادن است که به ضرر سرخ‌پوشان به اتمام خواهد رسید. افشین پیروانی نباید جواب هر کسی را بدهد او هم مثل یحیی گل‌محمدی باید کار خود را در مستطیل سبز نشان دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دست پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته بازتر است. این تیم اگر می‌خواهد قهرمان لیگ شود باید همه بازی هایش را ببرد. امیدوارم کادر فنی برای این راه پر پیچ و خم مثل همیشه برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها