کد خبر: 492620
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۹:۰۰:۳۸
| |

گریزمان: هنوز با ام باپه و بنزما هماهنگ نشده ام

گریزمان مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از شکست تیم ولز در یک دیدار دوستانه گفت:  تلاش کردیم تا در خط حمله هماهنگ و حساب شده بازی کنیم اما هنوز مشکلاتی داریم و به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده ایم. این برای نخستین بار است که من و بنزما و ام باپه در کنار هم بازی می کنیم و طبیعی است که به زمان نیاز داریم.

گریزمان: هنوز با ام باپه و بنزما هماهنگ نشده ام
کد خبر: 492620
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۹:۰۰:۳۸

اعتمادآنلاین| مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که برای هماهنگ شدن با بنزما و ام باپه به تمرین و زمان بیشتری نیاز است.

به گزارش ایسنا و به نقل از TF1، تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار دوستانه با سه گل ولز را شکست داد.

در این بازی خروس ها از مثلث گریزمان، ام باپه و بنزما در خط حمله خود استفاده کردند تا جاییکه گریزمان و ام باپه موفق به گلزنی شدند اما بنزما یک ضربه پنالتی را از دست داد.

گریزمان بعد از بازی گفت: تلاش کردیم تا در خط حمله هماهنگ و حساب شده بازی کنیم اما هنوز مشکلاتی داریم و به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده ایم. این برای نخستین بار است که من و بنزما و ام باپه در کنار هم بازی می کنیم و طبیعی است که به زمان نیاز داریم.

او افزود: من ویدئوی بازی را دوباره نگاه خواهم کرد تا به دقت حرکات بنزما و ام باپه را زیر نظر قرار دهم. این به من کمک می کند تا بیشتر با حرکات آنها هماهنگ شوم. اطمینان دارم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها