کد خبر: 500549
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۴:۴۱:۵۵
| |

بدتر از این نمی‌شد

رسول خطیبی؛ مربی شگفتی‌ساز نیم‌فصل اول و اخراجی نیم‌فصل دوم

درست 24ساعت بعد از  آنکه وحید فاضلی، دستیار مهدی رحمتی و مربی پدیده مشهد مدعی شد «خطیبی در تراکتور رنسانس کرده است»، مالک و مدیران باشگاه تبریزی رسول را برداشتند و فیروز کریمی را به جای او گذاشتند!

رسول خطیبی؛ مربی شگفتی‌ساز نیم‌فصل اول و اخراجی نیم‌فصل دوم
کد خبر: 500549
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۴:۴۱:۵۵

اعتمادآنلاین| فیروز پس از حذف تراکتور از جام حذفی قرار بود به‌عنوان مشاور کنار خطیبی باشد، اما سر مسائل مالی با باشگاه توافق نکرد و حضورش منتفی شد. حالا اما بعد از باخت تراکتور در سوپرجام و مخصوصا شکست برابر پدیده 10نفره، صبر تبریزی‌ها به سر رسیده و آنها کریمی را برای جانشینی خطیبی فرا خوانده‌اند. روشن نیست فیروز در طول این مدت کوتاه قرار است چه گلی به سر تراکتور بزند، اما در 3سال گذشته خیلی از تصمیماتی که در این تیم گرفته شده، از روی خشم و عصبانیت بوده و دلیل منطقی خاصی نداشته است.

به گزارش همشهری، به هر تقدیر اما بازنده بزرگ همه این جریان‌ها رسول خطیبی بود. او که خودش این فصل آلومینیوم را به لیگ برتر آورد و محبوبیت بسیار زیادی در اراک داشت، نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفت و در حد یک مربی شگفتی‌ساز مطرح شد. حتی هنوز هم تنها باخت پرسپولیس در لیگ برتر همان است که شاگردان خطیبی در اراک به این تیم تحمیل کردند. او اما بعد از دریافت پیشنهاد تراکتور از خود بی‌خود شد و اراک را به مقصد تبریز ترک کرد. خطیبی اگرچه به شکلی بسیار نزدیک توانست تراکتور را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالا ببرد، اما سایر نتایجش اصلا خوب نبود. به علاوه او با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم مشکل پیدا کرد تا هر دو بازیکن از جمع سرخپوشان تبریزی کنار بروند. نهایتا هم خودش به این

شکل عجیب اخراج شد.

جالب اینجاست که نتایج آلومینیوم بدون خطیبی بهتر شده و این تیم با قرار گرفتن روی پله چهارم جدول رده‌بندی، شانس کسب سهمیه دارد، اما خطیبی حالا به‌عنوان یک مربی اخراجی شناخته می‌شود. عجیب‌تر اینکه او پیش از حضور در آلومینیوم هم سرمربی ماشین‌سازی بود که باز ظاهرا به‌خاطر اختلاف با محمدرضا زنوزی، مالک وقت باشگاه از سمتش کنار رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها