کد خبر: 503032
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۰۸:۱۰:۰۰
| |

پنج سکانس از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر

شطرنج مرموز فرهاد و فراز

فانوس به دست نارنجی‌پوشِ لیگ برای آنکه از خواب تابستانی بیدار شود و خودش را پای همسایه‌های دیوار به دیوار قربانی نکند، گریزی ندارد جز آنکه زیر نور ماه به هر ترتیبی که شده ماشین خوش‌رکاب فرهاد را از لاین سبقت خارج کند.

شطرنج مرموز فرهاد و فراز
کد خبر: 503032
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۰۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فانوس به دست نارنجی‌پوشِ لیگ برای آنکه از خواب تابستانی بیدار شود و خودش را پای همسایه‌های دیوار به دیوار قربانی نکند، گریزی ندارد جز آنکه زیر نور ماه به هر ترتیبی که شده ماشین خوش‌رکاب فرهاد را از لاین سبقت خارج کند.

سکانس 1: سایپا - استقلال


به گزارش اعتماد، آن سوتر اما از رگان لاجوردی‌ها آفتاب خواهد تراوید اگر قعرنشین را با دریبل‌ها و فرارهای باشوی کوچک قال بگذارند و سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کنند.شطرنج مرموز فراز و فرهاد که روزگاری پشت پلک ثانیه‌ها برای هم غزل می‌خواندند در عصری که گرما تنوره می‌کشد و تموز خُرناس به تماشا می‌ارزد...


سکانس 2: پرسپولیس - آلومینیوم


قطار سرخ برای آنکه به مقصد نزدیک و نزدیک‌تر شود چاره‌ای ندارد جز آنکه نود دقیقه در آزادی پلک نزند و با جدیدترین پلن یحیی کلک اراکی‌ها را بکند و کاری کند که کلاغ‌ها آسمان تیم علی منصور را سیاه کنند.پسران سرخ اینبار مقابل ارتش زخم خورده‌ای می‌ایستند که برای چهارم شدن به آب و آتش می‌زند.آن‌ها اگر به آرزوی خود برسند گل‌های ختمی به کوچه‌باغ رویاهای‌شان ختم خواهند شد.وگرنه مرگ در سر کوچه آلومینیوم‌سازان خانه دارد.


سکانس3: تراکتور- گل گهر


فیروز که در آزادی دستمال سفید را بالا برد و از پس لکنت خودی‌ها برنیامد، برای آنکه از لشکر امیر قلعه پیشی بگیرد و به مالک روزهای خوشبخت ائل گلی بدل شود باید سربازان جان سخت گل گهر را از سر راه بردارد و در یادگار بهار را به تابستان سنجاق کند.کمی آن سوتر اما یک ژنرال خسته‌جان برای آنکه از خاموشی‌ها خلاص شود چاره‌ای جز پنچر کردن تراکتور در دامنه سهند و سر گذاشتن بر شانه‌های آرامش ندارد.اینکه در چنین وضعیتی کدام تیم تاریکی سمج را در این روزهای واپسین باور خواهد کرد و شوربختانه زانو خواهد زد، تا این لحظه هیچ کس نمی‌داند.


سکانس4: سپاهان- نفت آبادان


تیم خبرساز بالای جدول پس از نبرد پر حرف و حدیث در زنگ قبل حالا در زنگ حساب روبروی برزیلِ کنار اروندرود می‌ایستد. نصف‌جهانی‌ها خوب می‌دانند اگر از بوسه‌های پس از گل دست بردارند دچار لغزش خواهند شد و گلخنده‌ها را بر لبان قرمزها و آبی‌ها خواهند نشاند.در چنین بلبشویی محرم با تمام سرمایه‌های خود باید از خاکریز طلایی‌ها گذر کند و از شنبه عزیز دوآتشه‌های آبادان پوزش صمیمانه بخواهد.آن طرف‌تر نفت 33 امتیازی برای آنکه حاشیه امن را به مقصد محدوده‌های بنفش ترک نکند می‌خواهد نود دقیقه به سیم آخر بزند.راستی چه کسی می‌داند در پایان نبرد امشب برق رویاهای خیس کدام تیم را خواهد گرفت؟


سکانس5: فولاد - ماشین سازی


در خرماپزان اهواز شاگردان جواد نکونام برای آنکه از کمرکش جدول بالاتر روند فقط و فقط به اسقاط کردن اتول تبریزی‌ها در امتداد یک روز داغ می‌اندیشند.آن‌ها گردان سقوط کرده‌ای را پیش رو دارند که فقط چهار هفته مانده به پایان داستان به هوش آمده و قصد تقاص گرفتن از مدعیان را دارد.ماشین با ترک اوغلان - علیرضا اکبرپور- اگر در در کنار کارون چادر زد و قصیده لبخند چاک چاک را زیر گوش مجاوران نخل‌ها زمزمه کرد هرگز تعجب نکنید لطفا.ماشین تازه روشن شده و قصد بخشیدن شنبه‌های عزیزِ از دست رفته را ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها