کد خبر: 512080
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۲:۴۷:۰۰
| |

پارالمپیک 2020| آغاز قدرتمندانه والیبال نشسته ایران در پارالمپیک توکیو

تیم والیبال نشسته ایران در نخستین دیدار خود در بازی های پارالمپیک توکیو مقابل آلمان به برتری رسید.

پارالمپیک 2020| آغاز قدرتمندانه والیبال نشسته ایران در پارالمپیک توکیو
کد خبر: 512080
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی والیبال نشسته ایران در این دیدار که در سالن ماکاهوری برگزار شد در سه ست پیاپی و با نتایج 23-25، 16-25، 17-25 مقابل حریف خود به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، بلند قامتان ایران توپ و میدان را کامل در اختیار داشتند و حریف فرصت عرض اندام را پیدا نکرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران روز دوشنبه در گروه A با برزیل دیدار می کند. چین و برزیل دیگر تیم های حاضر در این گروه هستند.

گروه B نیز از تیم های ژاپن، بوسنی، کمیته ملی پارالمپیک روسیه و مصر تشکیل شده است.

تیم والیبال نشسته ایران با هدایت هادی رضایی به دنبال کسب هفتمین مدال طلای پارالمپیک است. ایران در پارالمپیک های 1988، 1992، 1996، 2000، 2008 و 2016 به عنوان قهرمانی رسیده است.

مرتضی مهرزاد: آلمان غافلگیرمان کرد

مرتضی مهرزاد در پایان مسابقه گفت: بازی خیلی دشواری بود چون انتظار چنین عملکردی را از آلمان نداشتیم. آنها در ست نخست واقعا یک بازی پایاپای را ارائه کردند.


او در مورد بازی با برزیل تاکید کرد:قطعا بازی با برزیل هم دشوار خواهد بود اما مربیان تیم شناخت خوبی از این تیم دارند. انشاءالله آن بازی را هم با پیروزی پشت سر می گذاریم. تیم ایران بازی به بازی بهتر می شود. اینجا هستیم تا مردم ایران را شاد کنیم. از مردم می خواهم برای موفقیت کاروان دعا کنند.

هادی رضایی: اولین فینال را بردیم/ به بوسنی فکر نمی کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت بازی نخست آنها در رقابت های پارالمپیک در حکم نخستین فینال بوده است.

او تصریح کرد: ما نخستین فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و چهار فینال دیگر پیش رو داریم. امیدوارم روند موفقیت هایمان تداوم داشته باشد چون همانطور که دیدید ست نخست بازی با آلمان پایاپای بود. تیم های دنیا به لحاظ تاکتیکی قوی شده اند.

رضای در پاسخ به این پرسش که استراتژی ایران در بازی آینده فرق می کند یا خیر، تاکید کرد: ما برای هر بازی شیوه متفاوتی داریم و تغییر تاکتیک خواهیم داشت. ما در بازی بعدی مقابل برزیل بازی خواهیم کرد و از همین لحظه تمام تمرکزمان بر روی بازی با این تیم است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان و در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا بوسنی رقیب اصلی ایران در کسب عنوان قهرمانی است، گفت: ما در این لحظه به هیچ وجه به بوسنی فکر نمی کنیم و بر روی بازی با برزیل متمرکز هستیم. ما بازی به بازی پیش می رویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها