کد خبر: 539602
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۲:۰۳:۱۳
| |

کشتی فرنگی جام تختی

اعتراض آقای خاص به مربیان/افتتاحیه به تعویق افتاد

دیر رسیدن چند مربی به جلسه جام تختی باعث اعتراض سرمربی تیم ملی کشورمان شد.

 اعتراض آقای خاص به مربیان/افتتاحیه به تعویق افتاد
کد خبر: 539602
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۲:۰۳:۱۳

چهل و دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش فارس، جلسه کمیته مربیان در مسابقات کشتی جام تختی با ۴۵ دقیقه برگزار شد چرا که مربیان اعلام کرده بودند به آنها گفته شده ساعت ۱۸ در جلسه باشند اما زمان اعلامی ساعت ۱۷ بود.

* محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان د واکنش به حضور دیرهنگام مربیان در جلسه گفت که اگر مسابقات بین‌المللی بود هم می‌توانستید دیر بیایید؟

* در جریان مسابقه مربیان با هم و تلفنی صحبت‌هایی داشتند که باعث گلایه مصلایی‌پور رئیس کمیسیون داوران شد.

* در حالی که قرار بود مراسم افتتاحیه جام تختی امروز برگزار شود، با توجه به سفر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که فردا به اهواز صورت می‌گیرد، مراسم هم فردا برگزار خواهد شد.

* در مسابقات جام تختی چند کشتی‌گیر به دلیل مثبت شدن تست کرونا و مصدومیت حضور نداشتند. سجاد عباسپور در وزن ۵۵ کیلوگرم به دلیل کرونا غایب بود. بر اساس اعلام کادر فنی، مهرگان جهانگیری در وزن ۵۵ کیلوگرم هم غایب بود. مربیان این کشتی‌گیر گفتند وی به دلیل مصدومیت شرکت ندارد اما برای اینکه جدول بهم نخورد نام او در لیست بود. طاهر غبیشاوی هم به دلیل مصدومیت در جام تختی شرکت نکرد. محمد حسین‌وند که قرار بود در وزن ۶۰ کیلوگرم روی تشک برود بنا به درخواست مربیان و مشکلات وزنی قرار شد در ۵۵ کیلوگرم رقابت کند که در مراسم وزن‌کشی به وزن نرسید.

* در جریان مسابقات یکی از کشتی‌گیران تیم بهبهان به محل مسابقات دیر رسید. زمانی که نام او بارها اعلام شد و این کشتی‌گیر روی تشک نیامد، حریفش برنده اعلام شد که این مسئله با اعتراض شدید مربیانش به محمد بنا و کادر فنی روبه‌رو بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها