کد خبر: 569419
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۲۱:۴۴:۴۶
| |

هاشمیان:

با ایجاد اتحاد در تیم‌ ملی، می‌توانیم موفق باشیم

مربی تیم ملی فوتبال معتقد است که تنها در صورت ایجاد اتحاد در تیم، موفقیت در جام‌‎جهانی میسر خواهد شد.

با ایجاد اتحاد در تیم‌ ملی، می‌توانیم موفق باشیم
کد خبر: 569419
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۲۱:۴۴:۴۶

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال که برای تماشای بازی ملی‌پوشان ایرانی شاغل در لیگ قطر به این کشور رفته است، در این‌باره گفت: مدتی لیگ‌های دنیا تعطیل بود و همه تیم‌ها در اردوهای آمادگی بودند و بازی‌ها برگزار نمی‌شد اما از روزی که مسابقات چه داخل و خارج از ایران دوباره آغاز شده، طبق برنامه‌ای که دراگان اسکوچیچ به مربیان داده است، بازی‌های لیگ ایران را می‌بینیم و همچنین بازیکنانی که در خارج از کشور هستند را هم زیر نظر داریم و با آنها درباره شرایط آمادگی‌شان صحبت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در ماه سپتامبر(شهریورماه) آخرین اردوی آمادگی‌مان را برای جام جهانی داریم و باید ملی پوشان را زیر نظر بگیریم و به همین خاطر به قطر آمده‌ام.

هاشمیان درباره برنامه‌اش در قطر اظهار داشت: ابتدا بازی امید ابراهیمی را در تیم الوکره دیدم. در ادامه قرار بود بازی میلاد محمدی را در تیم العربی تماشا کنم که متاسفانه وی مصدوم شد و بازی نکرد. در ادامه به تمرین الاهلی رفتم و تمرین شجاع خلیل‌زاده و محمدرضا کنعانی‌زادگان را زیر نظر گرفتم، امروز هم بازی تیم کنعانی و شجاع یعنی الریان را تماشا کردم.

مربی تیم ملی فوتبال که برای تماشای بازی الریان در استادیوم احمد بن علی الریان حاضر شده بود، خاطرنشان کرد: صد روز دیگر در این ورزشگاه با ولز بازی داریم، یک بازی خوب و قطعا سنگین برای ما خواهد بود، امیدواریم با تیمی که داریم و اتحادی که به وجود خواهد آمد، بتوانیم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم و اتفاقات خوبی را برای تیم ملی و طرفداران فوتبال ایران رقم بزنیم.

هاشمیان با اشاره به امکانات قطر برای میزبانی، تاکید کرد: با توجه به امکانات خوبی که در قطر وجود دارد، مهم این است که نمایش خوبی داشته باشیم. مهم اردوها و بازی‌های تدارکاتی است که بتوانیم از آن استفاده کنیم و با یک آمادگی خوب وارد جام جهانی شویم و از بازی اول نمایش خوبی داشته باشیم.

مربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمام تیم‌های حاضر در جام جام‌جهانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و یک دوره بسیار سخت را برای حضور در قطر پشت سرگذاشته‌ و برای این مسابقات انتخاب شده‌اند. به همین خاطر اگر بگوئیم که یک بازی را ببریم صعود می‌کنیم یا یک بازی را ببازیم یا مساوی کنیم، کار تمام است، درست نیست و همه چیز تا روز آخر بازی‌ها به هم گره خواهد خورد.

هاشمیان با بیان اینکه یک تیم خوب و با انگیزه با بازیکنان و کادر فنی خوب داریم، تصریح کرد: امیدوارم اتحاد هم برقرار شود تا یک جو خوب در تیم ملی داشته باشیم. به تیم ملی بسیار امید دارم و امیدوارم در سه بازی نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و در صورت صعود به دور بعد هم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: چه بازیکنان و چه کادر فنی و چه مدیران، باید تمام سعی‌مان را برای تیم ملی انجام دهیم تا وقتی که از زمین بازی بیرون می‌آییم خوشحال باشیم که تمام توان‌مان را برای تیم گذاشته‌ایم و وجدانمان راحت باشد، این کار باعث می‌شود نتایج خوبی رقم بخورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها