کد خبر: 581597
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۸:۲۴:۱۱
| |

بلاتر:

دادن میزبانی جام جهانی به قطر اشتباه من بود

​رئیس سابق فیفا از دادن میزبانی تورنمت بزرگی چون جام جهانی به کشور کوچکی مثل قطر انتقاد کرده و این موضوع را اشتباه خودش قلمداد کرد چرا که در زمان مدیریت او در فیفا اتفاق افتاد.

دادن میزبانی جام جهانی به قطر اشتباه من بود
کد خبر: 581597
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۸:۲۴:۱۱

کمتر از دو هفته دیگر پرطرفدارترین رویداد فوتبالی دنیا آغاز می شود آنهم در کشوری کوچک در حاشیه خلیج فارس. حتی به خاطر شرایط آب و هوایی این کشور تاریخ و زمان بازی ها تغییر کرد و به فصل پاییز منتقل شد. از این رو انتقادات زیادی به این میزبانی صورت گرفته است هرچند قطر هزینه زیادی برای برگزاری بازی ها به بهترین شکل ممکن کرده است و حتی می شود پیش بینی کرد که این تورنمنت به شکل مطلوبی برگزار شود با این حال عده زیادی در دنیا به این نحوه میزبانی انتقاد دارند که این انتقادات به عملکرد رییس قبلی فیفا و عملکرد وی بر می گردد.

به گزارش ایسنا، به نقل از yalla-sport، جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد.

بلاتر گفت: برگزاری رقابتی بزرگ چون جام جهانی فراتر از قطر است. جام جهانی بزرگ تر از آن است که در کشور کوچکی چون قطر برگزار شود. دادن میزبانی به قطر اشتباه من بود چرا که من رئیس فیفا بودم.

بلاتر از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ رئیس فیفا بود. او به  خاطر اتهامات زیادی از جمله سوء مدیریت، خیانت در امانت و تقلب در اوراق مالی از کار برکنار شد البته بعد از ۶ سال تحقیق تبرئه شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها