کد خبر: 590099
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۹:۴۷:۵۶
| |

سلفی رئیس فیفا با تابوت پله دردسرساز شد

رئیس فیفا نسبت به انتشار عکس سلفی با تابوت پله و انتقادها از او بابت لبخندی که بر لب دارد واکنش نشان داد.

سلفی رئیس فیفا با تابوت پله دردسرساز شد
کد خبر: 590099
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۹:۴۷:۵۶

انتشار عکس از رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در مراسم تشییع پیکر اسطوره فوتبال دنیا حسابی برای او دردسرساز شد، اینفانتینو در این عکس سلفی با لبخندی روی لب جلوی تابوت پله قرار دارد که همین موضوع باعث شد به بی‌احترامی به پله متهم شود. 

به گزارش فارس، رئیس فیفا در واکنش به این انتقادها اظهار داشت: از اینکه متوجه شدم برخی افراد از من بابت سلفی گرفتن و تصاویر مراسم دیروز انتقاد کرده‌اند، متاثر شدم.

وی در توضیح این عکس سلفی گفت: می‌خواهم این موضوع را شفاف اعلام کنم از اینکه هم‌تیمی‌ها و اعضای خانواده پلهِ بزرگ از من خواستند تا چند عکس در کنار آنها بگیرم، هم احساس غرور کردم و هم شرمنده شدم. البته که بلافاصله درخواست آنها را پذیرفتم. در مورد سلفی باید بگویم که هم‌تیمی‌های پله خواستند که همگی با هم سلفی بگیریم اما نمی‌دانستند که چطور اینکار را انجام دهیم. بنابراین برای اینکه کمکی کرده باشم، گوشی یکی از آنها را گرفتم و همه با هم سلفی گرفتیم.

رئیس فدراسیون‌ بین‌المللی فوتبال در توجیه این ماجرا ادامه داد: اگر کمک کردن به یکی از هم‌تیمی‌های پله باعث انتقاد از من می‌شود، با آغوش باز و خوشحالی این انتقاد را می‌پذیریم و همچنان به کمک کردن به تمام کسانی که در نوشتن صفحات افسانه‌ای فوتبال مشارکت داشتند، ادامه خواهم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها