کد خبر: 591128
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۷:۰۸:۴۵
| |

رودی فولر گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی آلمان

​قرار است رودی فولر جانشین بیرهوف در تیم ملی آلمان شود تا این تیم را که در جام جهانی بسیار ضعیف عمل کرده بود برای یورو 2024 آماده کند.

رودی فولر گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی آلمان
کد خبر: 591128
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۷:۰۸:۴۵

آلمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ در کمال ناباوری حذف شد تا انگشت اتهام به سمت کادرفنی این تیم نشانه برود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از بیلد، الیور بیرهوف، مدیر تیم‌های ملی فوتبال آلمان در پی نتایج ضعیف این کشور در جام جهانی قطر قرارداد خود با فدراسیون فوتبال آلمان را  فسخ کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که آلمان در یورو ۲۰۲۴ میزبان این رقابت ها خواهد بود و این موضوع نگرانی‌ها را درباره تیم ملی فوتبال این کشور افزایش داده است.

از این رو فدراسیون فوتبال آلمان که به دنبال جانشین برای الیور بیرهوف بود رودی فولر را نامزد اصلی جانشینی او برگزیده است.

رودی فولر اسطوره فوتبال آلمان که از جمله بازیکنان تیم رویایی آلمان در دهه 80 میلادی است اکنون ۶۲ سال دارد و تا می ۲۰۲۲ مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن خواهد بود. او از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ نیز هدایت آلمان را بر عهده داشت و آلمان را به مقام دوم جام جهانی ۲۰۰۲ رساند.

پیش از این فردی بابیچ، مدیرعامل هرتا به عنوان گزینه مورد علاقه برای جانشینی بیرهوف در DFB شناخته می‌شد.

آلمان قرار است در سال ۲۰۲۴ میزبان یورو باشد، اما نگرانی‌هایی در مورد نتایج این تیم پس از نمایش ضعیف در قطر وجود دارد. شکست در بازی نخست جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ژاپن، با تساوی یک بر یک با اسپانیا همراه شد و بردن ۴-۲ مقابل کاستاریکا، برای صعود آلمان از دور گروهی کافی نبود. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها