کد خبر: 617575
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۰:۰۵:۴۲
| |

شکایت زن سابق به خاطر مهریه دردسرساز شد

بازیکن سابق پرسپولیس بیش از ۱۰۰ روز در زندان!

اتفاق عجیبی برای یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال‌مان رخ داده و او بیشتر از سه ماه است که در زندان حضور دارد بدون اینکه خبر زندانی شدنش رسانه‌ای شده باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس بیش از ۱۰۰ روز در زندان!
کد خبر: 617575
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۰:۰۵:۴۲

یکی از بازیکنان سابق فوتبال که سابقه حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارد مدتی است به خاطر بدهی به یک فرد محکوم شده و به زندان افتاده و عجیب اینکه بعد از زندانی شدن او همسر سابقش مهریه‌اش را به اجرا گذاشته تا برای این فوتبالیست سابق قوز بالاقوز شود.

به گزارش ایران ورزشی، در خلاصه پرونده مربوط به شکایت همسر این فوتبالیست آمده: طبق حکم دادگاه نامبرده که در اختیار ایران ورزشی قرار گرفته است بازیکن نامبرده در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال ‌جاری دادخواستی مبنی بر اعسار از پرداخت محکوم به موضوع پرونده‌ای که علیه همسر سابقش داشته، به دادگستری تقدیم کرده که در همان تاریخ به شعبه مربوطه ارجاع شده است.

دلایلی که خواهان پرونده برای اثبات دعوی خویش به آن استناد کرده عبارت است از: ۱ – لیست اموال، ۲- شهادتنامه عادی و ۳ -تصویر دادنامه.

جهت تحقیق از شهود خواهان، قرار استماع شهادت شهود صادر و وقت دادرسی برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت تعیین و اصحاب دعوی دعوت شدند.

شهود خواهان در جلسه دادرسی حاضر شده و شهود بر اعسار خواهان گواهی داده‌اند. خوانده نیز ادعای خواهان را انکار کرده است. دادگاه ختم دادرسی را اعلام و در مورد ادعای اعسار و تقسیط محکوم به رأی داده است.

این رأی در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه از سوی شعبه ۳۷ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران صادر شده و در بند اول آمده طبق اظهارات شهود در جلسه دادرسی، صحت ادعای خواهان مبنی بر عدم استطاعت مالی محرز شده است.

در بند ۲ حکم آمده ایراد و دفاعی از جانب خوانده به عمل نیامده تا موجبات بطلان و بی‌اعتباری آن را فراهم آورد و دلیلی که حاکی از تمکن و توانایی مالی مدعی اعسار باشد به دادگاه ارائه نشده.

در بند ۳ حکم آمده بعد از استعلام از اداره راهنمایی و رانندگی و بانک مرکزی خواهان هیچگونه اموال قابل توجهی اعم از منقول یا غیر منقول که موید ملائت خواهان باشد شناسایی نگردیده است.

در بند ۴ آمده بر اساس سوابق استخراج شده از سامانه مدیریت قضایی خواهان از تاریخ ۱۳ اسفند سال گذشته به‌دلیل محکومیت‌های مالی در زندان اوین در اندرزگاه ۸ سالن ۷ زندانی شده و قادر به رهایی خود از بند نبوده است.

بر این اساس دادگاه ادعای خواهان را ثابت تشخیص داده و ضمن احراز صحت ادعای خواهان حکم بر اعسار خواهان از پرداخت یکجای محکوم به صادر و اعلام می‌دارد.

در ادامه حکم آمده پرداخت مهریه محکوم فوتبالیست تقسیط شده و او با پرداخت ۲۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش پرداخت باید ماهانه ۵ میلیون پرداخت کند. او بیست روز وقت داشته تا به این حکم اعتراض کند.

با این حساب بازیکن نامبرده علاوه بر پرداخت بدهی‌اش به فردی که او را به زندان انداخته باید برای پرداخت مهریه همسرش هم دست بجنباند که باید دید اهالی فوتبال به کمکش می‌آیند یا دوران حضور او در زندان طولانی‌تر می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها