کد خبر: 620935
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۲:۰۰:۰۰
| |

گزارش اختصاصی «اعتمادآنلاین» از نقل و انتقالات آبی‌ها:

رقیب بالقوه بیرانوند در استقلال رفتنی شد/ مذاکره حسینی با تیم معدنی!

دروازه بان استقلال با باشگاه مس رفسنجان وارد مذاکره شد.

رقیب بالقوه بیرانوند در استقلال رفتنی شد/ مذاکره حسینی با تیم معدنی!
کد خبر: 620935
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۲:۰۰:۰۰

بعد از اینکه خبر فسخ بیرانوند با پرسپولیس و مذاکره‌اش با استقلال رسانه‌ای شد و به تایید مدیرعامل آبی‌ها هم رسید، سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی‌ها عزم رفتن کرد. 

به گزارش اعتمادآنلاین، سیدحسین حسینی  دروازه‌بان استقلال بعد از اتمام فصل قبل متوجه شد که جایگاهی در اندیشه‌های جواد نکونام سرمربی جدید تیم ندارد. او با انتشار یک استوری از هواداران خداحافظی کرد. با این حال عدم موفقیت استقلال در جذب دورازه‌بان جدید این شایعه را به وجود آورد که امکان بازگشت حسینی به قفس توری آبی‌ها وجود دارد. 

با این حال طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده، بعد از رسانه‌ای شدن مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند گویا سیدحسین حسینی متوجه شده که به هیچ عنوان جایگاهی در تیم فصل بعد استقلال ندارد و از همین رو مذاکراتش را برای پیوستن به باشگاه جدید آغاز کرده است. در همین راستا یک منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داد که باشگاه مس رفسنجان برای جذب گلر فصل قبل استقلال با او وارد مذاکره شده و توافقات اولیه نیز به وجود آمده است. حال باید دید تکلیف دروازه استقلال برای فصل آینده چه خواهد شد؟ آیا بیرانوند به استقلال می‌پیوندد یا با منتفی شدن این انتقال جنجالی اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها