کد خبر: 623711
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۱۵:۱۴
| |

مدام چهره او را در تلویزیون می‌بینم؛

اتفاق هولناک برای یک دختر؛ ستاره لیگ برتری به من تجاوز کرد و فیلم گرفت!

زنی در مصاحبه‌ای انفجاری با نشریه «میل» ادعا می‌کند که یکی از ستاره‌های لیگ برتر هشت سال پیش به او تجاوز کرده و آثار این اتفاق همچنان او را آزار می‌دهد.

اتفاق هولناک برای یک دختر؛ ستاره لیگ برتری به من تجاوز کرد و فیلم گرفت!
کد خبر: 623711
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۱۵:۱۴

یک زن مدعی شده که در نوجوانی توسط یک ستاره لیگ برتر مورد تجاوز قرار گرفت. قربانی که نامش فاش نشده، می‌گوید زمانی که ۱۹ ساله بوده، هشت سال پیش، این ستاره در یک مهمانی خانگی به او در اتاق خواب خودش حمله کرد.

به گزارش خبرورزشی، این زن به نشریه «میل» گفت که فوتبالیست را هرگز قبل از مهمانی ندیده بود، و به گفته خودش «اگر از کنار هم رد شویم احتمالا من را به خاطر نخواهد آورد»، اما خاطره آن شب در ذهن او باقی مانده و آزارش می‌دهد. او گفت: «چیز بعدی که به یاد می‌آورم این است که دوستم به اتاقم آمد در زد و پرسید: چه خبر است؟» او ادعا کرد که فوتبالیست از این حمله هولناک فیلم گرفته و ظاهراً این فیلم در بین مهمانان پخش شده بود. با این حال، تاکید می‌کند که خودش فیلم را ندیده و نمی‌داند که آیا هنوز وجود دارد یا خیر.

این زن همچنین گفته که پیش از آن فوتبالیست را ندیده بود و از آن زمان هم او را ندیده است. و در این مورد نه به پلیس و نه به خانواده‌اش چیزی نگفته بود. خودش حدس می‌زند که شاید در نوشیدنی او چیزی ریخته شده بود اما تاکید می‌کند که به هیچ وجه آنقدر مست نبوده که چیزی به خاطر نیاورد. در نهایت زن می‌گوید که فوتبالیست که به تازگی به لیگ برتر پیوسته، در ساعات اولیه صبح به خانه او برگشت و در را می‌کوبید و به او پیامک ارسال می‌کرد.

به گزارش میل، او از گزارش دادن در مورد این پرونده با توجه به احتمال پایین اثبات تجاوز و همینطور اینکه مدت زیادی از آن اتفاق گذشته، می‌ترسید. او گفت: «چرا باید به پلیس چیزی می‌گفتم وقتی می‌دانم که خیلی سخت می‌شود این چیزها را ثابت کرد؟ سیستمی برای محافظت از قربانیان تجاوز جنسی وجود ندارد و به آدم تهمت دروغگویی می‌زنند.»

در واقع درد این زن وقتی عمیق‌تر می‌شود که دائما چهره این فوتبالیست را در تلویزیون می‌بیند. او یا در نهایت مجبور می‌شود تماشای ورزشی که خیلی دوست دارد را کنار بگذارد و یا هربار با دیدن چهره این بازیکن دردش تازه شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها