کد خبر: 628506
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۵۰:۳۴
| |

عبدی مهاجمی که شبیه بچه محلش هم نشد!

صدا و تصویر ذوق کرده عبدی در فصل پیش که یک شوت به سمت دروازه ‌تراکتور زد و اتفاقی زیر پای هنانوف قرار گرفت و گل شد هنوز مقابل چشمان است

عبدی مهاجمی که شبیه بچه محلش هم نشد!
کد خبر: 628506
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۵۰:۳۴

تقریبا از زمان حضور برانکو در پرسپولیس یک سلسله اتفاقات خوب در این باشگاه شکل گرفت.

به گزارش روزنامه اعتماد، یکی از اتفاقات خوب اعتماد و توجه زیاد به جوانان بود. برانکو در خط حمله به مهدی طارمی روحیه زیادی داد و نقش پررنگی در موفقیت‌های او ایفا کرد و بعدها همین نگاه را نسبت به علی علیپور داشت. مهاجم قراخیلی پرسپولیس هم با اینکه جوان بود با گلزنی‌های پیاپی نشان داد که چقدر با استعداد است و شایستگی حمایت مربی تیمش را دارد.  بعدها علیپور قدم در راه طارمی گذاشت و برای ادامه فوتبالش راهی کشور پرتغال شد. با رفتن علیپور و درحالی که دیگر ‌خبری هم از مربی کروات نبود پرسپولیسی‌ها همچنان ‌امیدوار بودند که یک مهاجم‌ جوان بااستعداد دیگر در پیشانی خط حمله این تیم آقایی خواهد کرد. مهدی عبدی، اهل روستای قراخیل و بچه محل علیپور از کمترین فرصت‌ها نهایت استفاده را می‌برد و همین هم بر امیدواری‌های پرسپولیسی‌ها اضافه کرد اما در ادامه عبدی هیچ‌وقت یک بازیکن ‌نود دقیقه نشد.  او تبدیل به بازیکنی شد که‌ توانایی پرس کردن مدافعان رقیب را ندارد و از دوندگی کمی برخوردار است و همین ضعف‌هایی بود که گلمحمدی را واداشت او را روی نیمکت در کنار خودش بنشاند‌.  با این حال یحیی با توجه ‌به کمبود‌ مهاجم و ضعف بازیکنانی مثل دیاباته و پریرا باز گاهی مجبور می‌شد به جوانی که دیگر وارد ۲۵ سالگی شده بود اعتماد کند و البته نتیجه هم ‌نمی‌گرفت! 

صدا و تصویر ذوق کرده عبدی در فصل پیش که یک شوت به سمت دروازه ‌تراکتور زد و اتفاقی زیر پای هنانوف قرار گرفت و گل شد هنوز مقابل چشمان است که انگار خودش در آن دقیقه فرشته نجات تیمش شده و یک عامل مهم بوده برای قهرمانی! و این‌ تمام تصویر موفقیت بازیکنی است که زمانی گلزن دربی و نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.  سرانجام و با گذشت دو هفته از لیگ بیست و سوم یحیی گلمحمدی که تیمش از نداشتن مهاجم زجر می‌کشد راضی شد عبدی را برای یک فصل به تراکتور قرض دهد به این امید که شوکی باشد برای او تا وقتی به پرسپولیس برگشت مهاجمی در خور نام این تیم لقب بگیرد وگرنه ۱۱۰ بازی و ۲۸ گل زده نمی‌تواند گارانتی ادامه حضور این بازیکن مازندرانی باشد. مهاجمی که نه شبیه طارمی شد و نه شبیه   بچه محلش علیپور!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها