کد خبر: 631407
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ۰۱:۴۵:۱۲
| |

هتل لوکسی که رونالدو به زلزله‌زدگان مراکش اختصاص داد + عکس

زلزله‌ای به بزرگی ۶.۸ ریشتر کشور آفریقای شمالی را لرزاند و تلفات و خسارت زیادی به جای گذاشت، و هتل کریستیانو رونالدو سرپناه بازماندگان شد.

هتل لوکسی که رونالدو به زلزله‌زدگان مراکش اختصاص داد + عکس
کد خبر: 631407
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ۰۱:۴۵:۱۲

زلزله‌ای به بزرگی ۶.۸ ریشتر جمعه شب مراکش را لرزاند و بیش از ۱۰۰۰ کشته و ۶۵۰ زخمی بر جای گذاشت. یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های فوتبال جهان نقشی کلیدی در کمک به افراد آسیب‌دیده ایفا کرد و او کسی نیست جز کریستیانو رونالدو. مردم پس از زلزله به هر ساختمانی که توانستند پناه بردند، از جمله هتل کریستیانو رونالدو در حومه مراکش.

به گزارش خبرورزشی، هتل ۴ ستاره پستانا CR7 مراکش در فاصله کمی از مرکز تاریخی شهر قرار دارد و فضایی الهام گرفته از سنت مراکشی با فضاهای بزرگ، روشن و رمانتیک دارد. در مجموع دارای ۱۷۴ اتاق و سوئیت بسیار جادار و مجهز، با دکوراسیون منحصر به فرد، نور طبیعی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و رستوران است که درهایش را به روی زلزله‌زده‌ها باز کرده است.

ایرن سیکساس اسپانیایی که یکی از افرادی است که در این زلزله آسیب دیده به TVE گفت: «مجبور شدیم به مناطقی از مراکش برویم که هتل‌های لوکس بیشتری دارد. به هتل کریستیانو رونالدو رسیدیم که در حومه شهر است. تمام شب را در خیابان خوابیدیم و ساعت ۷ صبح وارد هتل شدیم. همه در لابی هستیم، افرادی با ملیت‌های مختلف و توانستیم اتاق بگیریم.»

 

هتل رونالدو-1

هتل رونالدو-2

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها