کد خبر: 634494
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۱۵:۵۹
| |

رقم باورنکردنی قرارداد پرسپولیس با یک اسپانسر + سند

مبلغ قرارداد باشگاه پرسپولیس با اسپانسر اصلی‌اش باعث اعتراض‌هایی از سوی جامعه هواداری شده است.

رقم باورنکردنی قرارداد پرسپولیس با یک اسپانسر + سند
کد خبر: 634494
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۱۵:۵۹

با اعلام باشگاه پرسپولیس، شرکت اپراتوری ایرانسل به عنوان اسپانسر این باشگاه همانند فصل گذشته به کار خود ادامه خواهد داد. بر اساس توافقات صورت گرفته مبلغ این قرارداد در یک فصل تنها ۱۲۰ میلیارد تومان خواهد بود که به نظر می‌رسد حدود ۴۰ درصد از هزینه این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش فارس، این در حالی است که قرارداد باشگاه پرسپولیس با این اسپانسر در فصل گذشته هم حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بود که با وجود افزایش هزینه‌ها و بالا رفتن نرخ تورم، مبلغ این قرارداد رشد چشمگیری نداشته است. این موضوع با واکنش منفی هواداران پرسپولیس روبه‌رو شده چرا که آنها معتقدند به دلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید مبلغ بالاتری به عنوان این قرارداد ثبت می‌شد.

از طرف دیگر شنیده می‌شود که تمایل زیادی از سوی اسپانسر مورد اشاره برای این همکاری با باشگاه پرسپولیس وجود نداشته چرا که این اپراتور علاقه‌مند بوده تا برای از دست ندادن بازار خود، اسپانسری پرسپولیس و استقلال را به صورت همزمان بر عهده بگیرد که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حالا باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با وجود افزایش چشمگیر هزینه‌ها چطور می‌تواند منابع مالی فراهم کند تا بتواند علاوه بر پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان، پرداخت بدهی به بازیکنان و هزینه‌های جاری این باشگاه را تأمین کند.

پرسپولیس اسپانسر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها