کد خبر: 647179
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۲:۴۵:۵۱
| |

امباپه دیگر در رئال مادرید محبوب نیست!

جوزپ پدررول، مجری معروف برنامه الچیرینگیتو، به کیلیان امباپه حمله کرد و مدعی شد او دیگر در مادرید محبوب نیست.

امباپه دیگر در رئال مادرید محبوب نیست!
کد خبر: 647179
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۲:۴۵:۵۱

جوژپ پدررول که یکی از مجریان پرحاشیه فوتبال اسپانیاست، از سال‌های گذشته یکی از کسانی است که به‌شدت پیگیر انتقال کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به رئال مادرید بوده است.

به گزارش ورزش سه، او همواره بخش‌های زیادی از برنامه‌‌اش را به صحبت درباره امباپه و تحلیل انتقال او به رئال مادرید اختصاص می‌دهد و به گفته خودش این بخش از نقل و انتقالات یکی از قسمت‌های موردعلاقه او در فوتبال است.

او در چند فصل گذشته همیشه معتقد بود که امباپه بالاخره به رئال خواهد پیوست اما پس از اتفاقات رخ‌داده، او در این پنجره کمی با شک صحبت می‌کند و موضعش را در قبال مهاجم فرانسوی تغییر داده است.

این مجری معروف در برنامه دیشب در صحبت‌هایش در مورد امباپه گفت: «امباپه با کارهایی که انجام داد وضعیت خودش را خراب کرد. همه به نفع او کار کردند اما او به ضرر خودش. رئال جو تیم و فضای بین بازیکنان را مهم‌تر از فوتبال و ارزش جام‌ها می‌داند و حاشیه نمی‌خواهد. امباپه فرصت دریافت پاداش ۱۵۰ میلیونی از رئال را از دست داد. او در رئال مانند گذشته محبوب نیست.

اگر امباپه به دنبال پول است، مادرید جای درستی برای او نیست. برای پول بهتر است در فرانسه بماند یا به تیم دیگری برود، رئال دیگر نه. اگر امباپه به رئال بیاید او دیگر بازیکنی نخواهد بود که در رختکن از همه برتر است و همچنین پاداش زیادی می‌گیرد. او باید بیاید و خودش را ثابت کند. مانند یک خرید معمولی.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها