کد خبر: 652063
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۰۸:۲۵:۴۱
| |

اظهارات جالب سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از برد برابر اسپانیا و آرژانتین

سرمربی ساحلی بازان ایران می گوید ماسه‌ای که در جام جهانی روی آن بازی می کنیم را در ایران نداریم.

اظهارات جالب سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از برد برابر اسپانیا و آرژانتین
کد خبر: 652063
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۰۸:۲۵:۴۱

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات، بعد از اینکه با یک کامبک زیبا اسپانیا را شکست داد به مصاف آرژانتین رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۳ حریفش را شکست دهد و به دور حذفی این مسابقات صعود کند.

به گزارش روزنامه اعتماد، اما در دیگر دیدار این گروه، تاهیتی نیز توانست ۵ بر ۳ اسپانیا را شکست دهد و به عنوان یکی دیگر از دو تیمی که ایران در آن حضور دارد به دور حذفی راه یابد. در جدول این گروه، تاهیتی با ۶ امتیاز صدرنشین است و ایران با ۴ امتیاز در رده دوم است. اسپانیا و آرژانتین نیز بدون امتیاز در رده‌های بعدی هستند. با کسب این نتایج، دیدار آخر در مرحله گروهی با تاهیتی برای صدرنشینی است. در آستانه دیدار حساس صدرنشینی با علی نادری، سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت‌وگویی ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانید.

 

از آخرین وضعیت تیم ملی بگویید.

خبر سلامتی‌. خدا را شکر اوضاع خوب و مرتب است.

دو بازی اول مرحله گروهی با کسب نتیجه خوب برای تیم ملی همراه بود. بازی با اسپانیا و آرژانتین چطور بود؟

بحث کلی که قبلا به آن اشاره کردیم، این است که به هر حال جام جهانی جایی است که تیم‌ها با تمام توان و آمادگی می‌آیند و بازی‌ها همیشه مشکل است. در گروه ما هم سه تا از بهترین تیم‌های دنیا حضور دارند و همه بازی‌ها دشوار است. ما در کشورمان به لحاظ سخت‌افزاری ضعیف هستیم. در جام جهانی با ماسه سنگین بازی می‌کنیم و در کل شرایطی است که قبلا در ایران تجربه نکردیم و این برای ما مشکل‌ساز می‌شود و در بازی با اسپانیا این اتفاق رخ داد و تا خواستیم به بازی برگردیم یک مقدار طول کشید، اما خدا را شکر با همت بچه‌ها توانستیم حریف را ببریم و با آشنایی از شرایط، مقابل آرژانتین خیلی خوب شروع کردیم و خیلی خوب تمام شد و از گروه‌مان صعودکردیم.

سطح این دوره از مسابقات چطور است؟

تمام بازی‌های جام جهانی خیلی سنگین و سخت است، چون در بالاترین استانداردها برگزار می‌شود. این دوره هم بازی‌ها نزدیک و باکیفیت فنی خوب در حال برگزاری است.

از شرایط میزبانی رضایت دارید؟

امارات یکی از کشورهایی است که در فوتبال ساحلی سرمایه‌گذاری زیادی انجام می‌دهد. برگزاری مسابقات جام جهانی و جام بین قاره‌ای در این کشور با شرایط خیلی خوب برگزار می‌شود. میزبانی هم عالی است.

با توجه به قطعی شدن صعود به مرحله بعدی مسابقات برای بازی مقابل تاهیتی با چه استراتژی به میدان می‌روید؟ کسب برد یا نتیجه دیگر؟

ما در فوتبال ساحلی اصلا این بحث‌ها را نداریم. اینکه برویم ببازیم یا مساوی کنیم اصلا درباره این مسائل نه من و نه همکارانم هیچ صحبتی نمی‌کنیم که چه نتیجه‌ای بگیریم تا بازی بعدی مقابل چه تیمی بازی کنیم. ما به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم و شرایط تیم خودمان را لحاظ می‌کنیم و مقابل تاهیتی هم با صد درصد توان‌مان ظاهر می‌شویم و فقط به این حریف فکر می‌کنیم تا ببینیم حریف بعدی کدام تیم است و چه می‌شود.

هدف‌گذاری شما برای این مسابقات چیست؟

با حضور آبرومند در این مسابقات با استفاده از تمام ظرفیت‌های فنی خودمان.

امکانات و شرایط برای کسب نتایج آبرومندانه از قبل بازی‌ها فراهم شده بود؟

الان دیگر راجع به این مسائل صحبت کردن فایده‌ای ندارد. اردوهای‌مان را برگزار کردیم و به این مسابقات آمدیم و بازیکنان هم ان‌شاءالله شرایط را درک می‌کنند و خودشان را با شرایط وفق می‌دهند. ان‌شاءالله که خیر است!

برای این دو پیروزی پاداشی به شما داده شد؟

بله، با توجه به بضاعت هم اینجا پاداش دادند هم پاداش ریالی واریز شده است.

تاهیتی در فوتبال چمنی حرفی برای گفتن ندارد، اما برعکس در ساحلی تا این حد خوب هستند که تیم‌های آرژانتین و اسپانیا را شکست می‌دهند. علت چیست؟

ساحلی مثل فوتسال یک کمیته جداگانه است، اما تاهیتی یک جزیره است که طبیعت و شرایط آنجا می‌طلبد که به فوتبال ساحلی بیشتر می‌پردازند. در کشور ما هم به دلیل برگزاری لیگ پیشرفت چشمگیری داشته است.

قول قهرمانی می‌دهید؟

هیچ جا قول قهرمانی ندادیم، اما قول می‌دهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، تلاش هم می‌کنیم حالا هر چه خدا بخواهد.

صحبت خاصی مانده؟

بیشتر باید به فوتبال ساحلی و بچه‌ها بها داده شود هم از طرف فدراسیون و هم وزارت ورزش . بهتر است به این مسائل نپردازیم و به بردهای شیرینی که کسب کردیم، بپردازیم تا کام مردم هم شیرین شود ان‌شاءالله بعدها مفصل‌تر در این باره صحبت خواهم کرد‌.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها