کد خبر: 653656
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

تصمیمات ورزشی در ایران از سر شکم‌سیری و برای سرگرمی است

روزنامه جوان نوشت: تصمیمات اتخاذ شده در ورزش ایران گاهی از سر شکم‌سیری است، نه در راستای رشد و توسعه یا حتی رفع و رجوع مشکلات!

تصمیمات ورزشی در ایران از سر شکم‌سیری و برای سرگرمی است
کد خبر: 653656
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۲۱:۱۰:۰۰

روزنامه جوان تصمیمات ورزشی کشور را از سر شکم‌سیری توصیف کرده است. 

به گزارش جوان، تصمیمات اتخاذ شده در ورزش ایران گاهی از سر شکم‌سیری است، نه در راستای رشد و توسعه یا حتی رفع و رجوع مشکلات! درست مانند تصمیم پیش‌پا‌افتاده‌ای که در خلال برگزاری انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی گرفته شد و نشان از عدم دغدغه‌مندی مسئولان داشت. در حاشیه برگزاری انتخابات این فدراسیون، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به جای گوشزد کردن مشکلات به رئیس جدید و تأکید جهت ایجاد رشد و توسعه رشته آمادگی جسمانی، ترجیح داد روی مسئله‌ای زوم کند که هیچ دردی از این رشته دوا نمی‌کند.

این روزنامه سپس نوشته است: اسبقیان در مجمع انتخاب تأکید کرد که باید نام فدراسیون آمادگی جسمانی تغییر کند و با رأی‌گیری انجام شده توسط اعضای مجمع، نام فدراسیون به آمادگی جسمانی و تندرستی تغییر کرد! اما سؤال اینجاست که تغییر ایجاد شده چه دردی از آمادگی جسمانی جامعه را دوا می‌کند و کدام مشکل را از سد راه برمی‌دارد؟

جوان تاکید کرده است: متأسفانه روند تصمیم‌گیری‌ها گاهی به‌گونه‌ای است که تصور می‌شود آقایان کوچک‌ترین دغدغه‌ای ندارند و برای سر نرفتن حوصله و جهت سرگرمی است که تصمیم‌گیری می‌کنند. تصمیماتی که نه‌تن‌ها سودی در پی ندارد که می‌تواند هزینه‌آفرین هم باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها