کد خبر: 659200
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۰۷:۵۵:۵۱
| |

پیشکسوت باشگاه استقلال:

بچه‌های استقلال از رفتن خطیر خوشحال شدند!/ همه مخالف تغییر نام استقلال هستیم

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید بازیکنان این تیم با شنیدن خبر اخراج خطیر یک نوع احساس رهایی کردند.

بچه‌های استقلال از رفتن خطیر خوشحال شدند!/ همه مخالف تغییر نام استقلال هستیم
کد خبر: 659200
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۰۷:۵۵:۵۱

روزبه دلاور| در هفته ‌بیست‌و‌پنجم‌ مسابقات لیگ برتر استقلال در تبریز مقابل تراکتور متوقف شد و خوش شانس بود که پرسپولیس نتوانست سپاهان را شکست دهد وگرنه صدر را به رقیب دیرینه واگذار کرده بود.

به گزارش روزنامه اعتماد، شاگردان نکونام در فاصله پنج بازی مانده به پایان لیگ همچنان با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین هستند و تغییر و‌ تحول در کادر مدیریت و حضور بهتاش فریبا در تمرینات این ‌تیم باعث ‌شد تا با وی در خصوص آخرین وضعیت این تیم‌گفت‌وگو کنیم:

 

چرا بازی استقلال و تراکتور جذاب نشد؟

به خاطر حساسیت برای امتیاز ندادن هم این بازی و هم بازی سپاهان و پرسپولیس جذاب نشد، چون شرایط جدول خیلی حساس و فقط یک امتیاز فاصله است برای همین هر تیمی سعی می‌کرد امتیازش را حفظ کند تا بیشتر عقب نیفتد یا صدر را حفظ کند. برای همین این دو تا بازی آن‌طور که دل‌مان می‌خواست درنیامد.

با توجه به توقف پرسپولیس مقابل سپاهان کسب سه امتیاز بازی با تراکتور برای استقلال نتیجه بهتری نبود؟

بله، اگر می‌برد که خیلی خوب بود و اختلاف امتیازی زیادتر می‌شد، اما خب در روزی که استقلال خوب هم بازی نکرد کلین شیت داشت و یک امتیاز را گرفت و‌ فعلا همان یک امتیاز وجود دارد و حالا پنج تا بازی دیگر داریم که خدارا شکر ۴ تای آن در تهران است و‌ یکی بیرون. هواداران ‌می‌توانند کمک کنند تا استقلال بتواند شرایط را طوری پیش ببرد که بازی‌های‌مان را ببریم.

استقلال می‌تواند در ۵ بازی آینده پیروز شود؟

مشخص نمی‌کند، چون بازی آسانی وجود ندارد، اما روی کاغذ یک‌سری تیم‌ها برای نیفتادن‌می جنگند، یک‌سری‌ها برای سهمیه و یک‌سری هم برای قهرمانی. بازی آسان‌ وجود ندارد، اما شرایط استقلال خوب است و ما‌ هم دیروز سر تمرین بودیم و‌ بچه‌ها خیلی خوب و شاداب تمرین می‌کردند و همه سرحال هستند. امیدواریم بازی بعد را ببرند تا به بازی‌های بعد برسند.

از حضور در تمرین استقلال بگویید.

روز قبل از آن ختم پدر آقای بابازاده بود و همه در آنجا بودند و نکونام و علوی هم‌ دعوت کردند که فردایش سر تمرین حاضر شویم و تیم خودمان بود و رفتیم. خوشبختانه سرخاب، حقدوست و رجبی و بچه‌های دیگر بودند. صحبت هم انگیزشی بود و کادرفنی هم صحبت‌های لازم را کردند و ما هم‌ نمی‌توانیم زیاد ورود کنیم. تغییرات بچه‌ها را شاداب کرده بود!

درباره کنار گذاشتن علی خطیر چه نظری دارید؟

باید از خطیر هم بابت زحماتی که کشید، تشکر کرد، چون مدیرعاملی استقلال کار آسانی نیست. خب طبیعی است وقتی تیمی می‌رود زیر پوشش هلدینگ، آن هلدینگ ‌هم‌ آدم خودشان را سرکار می‌گذارد. خوشحالیم از اینکه آتیلا هم‌به خانه خودش برگشته و امیدواریم در فصل بعد از هر جهت شرایط برای استقلال بهتر شود.

در این مقطع حساس تغییرات مدیریتی به نفع استقلال است یا به ضرر این تیم؟

اینکه دست ماها نبود، اما دیروز احساسم بر این بود که بچه‌ها از این وضعیت خوشحال و انگار رها شده بودند. با هر کی هم صحبت می‌کردیم، خوشحال بودند و خب یک مقداری هم از پول‌شان را گرفته بودند و بحث اقتصادی در فوتبال خیلی مهم است.

درباره عملکرد مدیریت‌ جدید چه پیش‌بینی دارید؟

زمان نشان می‌دهد که این گروه جدید چه کاری می‌توانند انجام‌ دهند.

موافق تغییر نام استقلال هستید؟

کاملا مخالف هستم. صد درصد مخالفم و استقلال باید‌ همان استقلال بماند و تغییرات نام به گفته وزیر ورزش فرایندی دارد که باید طی شود، اما‌ من با هواداران و پیشکسوتان و آتیلا که صحبت کردم، دوست ندارند نام تیم عوض شود.

صحبت پایانی؟

صحبت خاصی نیست فقط امیدوارم استقلال بتواند امسال قهرمان شود‌.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها