کد خبر: 660386
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۱۸:۱۰:۰۹
| |

دکتر جلالی حقوقدان و مشاور فدراسیون دادکان:

نهادهای امنیتی در حوزه فوتبال اشتباه کردند/ باید انتخابات فدراسیون مجددا برگزار شود/ انباشت قدرت فساد می‌آورد!

مشاور محمد دادکان می‌گوید حاضر است با نهادهای فرهنگی نهادهای امنیتی در مورد اشتباهات‌شان در حوزه فوتبال مناظره کند.

نهادهای امنیتی در حوزه فوتبال اشتباه کردند/ باید انتخابات فدراسیون مجددا برگزار شود/ انباشت قدرت فساد می‌آورد!
کد خبر: 660386
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۱۸:۱۰:۰۹

دکتر رضا جلالی استاد حقوق در داشنگاه شهید بهشتی که سال‌ها سابقه کار در فوتبال و فدراسیون را دارد در مورد پایان یافتن دوران محرومیت عزیزی خادم و اینکه آیا فدراسیون فوتبال در حاضر دو رئیس دارد با اعتماد صحبت کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این حقوقدان در مورد وضعیت جدید می‌گوید: در شرایط موجود فقط یک راه باقی است؛ برگزاری انتخابات جدید!

دکتر جلالی در این رابطه به اعتماد گفت: «به عنوان کسی که 10 سال با فدراسیون همکاری داشتم، به ویژه در دوره آقای دادکان و دوره انتقالی می‌گویم واقعا شرایط بغرنجی به وجود آمده. این مشکل باید به شکل حقوقی برطرف شود. اگر دستگاه‌های خارج از کشور نظیر AFC و FIFA دخیل شوند یا فشار دستگاه‌های بالا‌دستی به صورت مستقیم یا غیر‌مستقیم مخل اراده اعضای مجمع شود، شرایط سخت می‌شود.» 

دکتر جلالی ادامه داد: «من به عنوان جانباز 70درصد و همرزم دیروز شهدا می‌گویم، نهادهای امنیتی اشتباهات زیادی در حوزه فوتبال انجام دادند. به عنوان دلسوز کشور و کسی که بیش از 9 مجروحیت در دوران دفاع مقدس داشتم، می‌گویم آقایان بنشینند و تصمیم عاقلانه بگیرند. کسی مقابل من گارد نگیرد. من حاضرم با مقامات فرهنگی نهادهای امنیتی مناظره کنم و اشتباهات‌شان را مطرح کنم.» 

رضا جلالی

دکتر جلالی تصریح کرد: «فدراسیون جایگاه حساسی دارد. پیشنهادم این است مجمع باید به سرعت تشکیل شود و این ابهام را برطرف کند. این کار از طریق یک انتخابات جدید صورت می‌گیرد. به هر حال این شائبه باید به نوعی از بین برود. انتخابات سالم و آزاد و بدون فشار نهادهای خارج از فوتبال انجام شود. من از نظر حقوقی می‌گویم. این اشتباهی است که اعضای هیات رییسه انجام دادند و باید این مشکل امروز برطرف شود. افرادی که بر اثر انباشت قدرت به مسیر اشتباهی رفتند. آن آقا که تیم برتر مشهد را ساقط کرد. آن آقای سراجی که استیضاح شد. انباشت قدرت فسادآور است. این نقدی است که من به رییس وقت فدراسیون دارم که چرا اعضای هیات رییسه را به عنوان روسای کمیته معرفی کرد. زمان آقای دادکان اعضای هیات رییسه هر 6 ماه یک‌بار می‌آمدند جلسه.»

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها