کد خبر: 609829
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۱۳:۰۱:۱۹
| |

هوا گرم؟ لباس‌های این رنگی بپوش هم خنک بشی هم خوش‌تیپ و خوشگل

هوا گرم؟ لباس‌های این رنگی بپوش هم خنک بشی هم خوش‌تیپ و خوشگل
کد خبر: 609829
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۱۳:۰۱:۱۹

هوای گرم تابستان برای همه ما به این معناست که زمان آن رسیده است که رنگ‌های تیره لباس‌های ما به نفع رنگ‌های روشن کنار بروند. بسیاری از مردان از رنگ‌های روشن دوری می‌کنند.

آن‌ها اغلب نمی‌خواهند شبیه یک رنگین‌کمان باشند. رنگ‌های خنثی مانند سیاه، خاکستری و آبی آسمانی رنگ‌های بی‌خطری هستند، اما زرد و قرمز چطور؟

این اتفاق فقط برای مردان پیش نمی‌آید و خیلی از زنان هم در تابستان رنگ‌های مناسبی را انتخاب نمی‌کنند. اگر به دنبال رنگ مناسبی برای تابستان می‌گردید، احتمالاً ‌باید ‌پاسخ‌های خود را در سطرهای بعدی جستجو کنید.

 

صورتی هزار ساله

 

8-colours-1

 

صورتی رنگی است که احتمالا ذهن شما را سمت دنیای باربی‌ها، پاریس هیلتون و قهرمانان پر زرق و برق دنیای کارتون‌ها ببرد. جالب است بدانید که این رنگ دیگر امروز صرفاً ‌معنای زنانه ندارد. نسل جدیدی از مردان با ذهن باز تصمیم گرفته‌اند که از این رنگ استفاده کنند. درست است هنوز هم اتاق خواب دختران را صورتی می‌کنند اما دیگر نمی‌توانیم از رنگ منحصر برای زنان صحبت کنیم.

لباس‌هایی مانند آدیداس در طراحی لباس‌های خود سراغ رنگ‌های زنده صورتی رفته‌اند و نه تنها برای زنان، بلکه برای مردان هم از این ترکیب‌ها استفاده کرده‌اند. صورتی را با رنگ‌های زیتونی،‌ قهوه‌ای و برنز همراه کنید. تطبیق‌پذیری رنگ صورتی بسیار بالا است. برای هماهنگی با لباس صورتی کافی است شلوار جین یا آبی به تن کنید.

 

سبز خاکستری

8-colours-2

سبز خاکستری در عین حال که رنگی روشن است که مناسب تابستان به شما می‌رود، بلکه یک رنگ خنثی و همه‌کاره است که از سفید تا زرد و صورتی به خوبی با آن ست می‌شوند. در کمد لباس خود حتما این رنگ را تجربه کنید. رنگی که هم احساس خنکی می‌آورد و هم برای ست شدن شما را به زحمت نمی‌اندازد.

زرد با عظمت

رنگ زرد، یک رنگ قدرتمند است که جنسیت نمی‌شناسد. این رنگ به طرز جسورانه‌ای پوشش شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، درست مانند صورتی. استفاده از خردلی به جای زرد قناری را فراموش کنید و جسورانه از این رنگ استفاده کنید.

کریس گوو، بنیان‌گذار تولیدی لباس زنانه انگلیسی، توصیه می‌کند: «در این فصل لباس زرد را در لایه بیرونی لباس خود بپوشید». درست است که زرد توجه‌ها را به خود جلب می‌کند اما باید مناسب و در میزان کم استفاده شود.

 

قرمز

8-colours-4

طبق تئوری‌های موجود رنگ، قرمز با انرژی و قدرت در ارتباط است. به همین علت می‌توانید آن را در جلوی کمک خودتان قرار دهید. اگر با رنگ زرد راحت نیستید، انتخاب قرمز بسیار هوشمندانه است. درست مانند نوجوانان هالیوودی که با یک ژاکت و کالج قرمز و شلوار جین هستند!‌

قرمز نشانه‌ای از برخی خطرها است. باید توجه داشته باشید که پوشیدن شلوار مردانه قرمز چندان زیبا نیست. در این راستا شاید برای شما جالب باشد بدانید یک حساب توییتری وجود دارد که در مورد زشتی شلوار قرمز ساخته شده است!

 

بنفش پاستیلی

8-colours-5

بنفش یکی از پررنگ‌ترین لباس‌های مجلسی با رنگ بنفش پاستیلی عجین است. افراد ثروتمند همواره در فیلم‌ها با این رنگ نشان داده می‌شوند. رنگ بنفش پاستیلی روشن را از خاطر نبرید و در تابستان یک پیراهن آستین کوتاه بنفش را امتحان کنید. این رنگ ممکن است خیلی مورد پسند مردان نباشد اما می‌توانید در قطعات محدود از آن استفاده کنید، حتی اگر هم که به عنوان مثال ترکیبی از آن در کفش شما باشد و به صورت بسیار کم، اما در تیپ‌های خود از آن استفاده کنید.

 

پوست پرتقالی

 

زرد

 

8-colours-7

پرتقالی روشن رنگ اصلی دهه هفتاد را به یاد می‌آورد که با زرد و قهوه‌ای همراه بود. نوجوانان و جوانان دیجیتال هم احتمالاً رنگ نارنجی تند و تیز را می‌شناسند. دنیای دیجیتال با رنگ نارنجی عجین شده است.

مایکل تیلور، خریدار ارشد پوشاک مردانه، بر این اعتقاد است که نارنجی حتی در لباس‌های مردانه هم رو به افزایش است. افراد خیلی اوقات برای دیده شدن در جمع و یا در اینستاگرام، سراغ این رنگ می‌روند. رنگ‌های نارنجی کم‌کم تغییر کردند، اما برقرار هستند. این رنگ‌ها با شلوار جین و همراه با رنگ سفید به خوبی جفت می‌شوند.

 

طبیعی‌های فصل تابستان؛ انتخابی برای همیشه

 

رنگ

 

8-colours-8

رنگ‌های خنثی ممکن است بهترین دوست شما در این فصل به حساب نیایند اما از دایره خوش‌تیپی خارج نیستند. پیشنهاد برای افرادی که علاقه به شکستن رنگ‌ها ندارند، استفاده محدود از رنگ‌های قدرتمند مانند زرد و قرمز است؛ به عنوان مثال استفاده از یک کمربند، کیف و شال. اما افرادی که هیچ علاقه‌ای ندارند، می‌توانند بیا خنثی‌ها خوش‌تیپ باشند. خنثی‌های فصل بهار و تابستان شامل بژ، سفید و خاکستری کم رنگ هستند. این رنگ‌های طبیعی گزینه خوبی برای کسانی به شمار می‌روند که مایل نیستند رنگ‌های جیغ به تن کنند. خنثی‌ها همیشه در ترکیب با دیگر رنگ‌ها تأثیر خاصی نمی‌گذارند و می‌توانند با یکدیگر و یا با رنگ‌های جیغ هماهنگ شوند.


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها