کد خبر: 127449
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

در نشست سه‌جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه

هشدار ایران به عربستان درباره همکاری با اسرائیل علیه سوریه

نشست سه‌جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه عصر روز پنج‌شنبه در تهران برگزار شد. این نشست در نوع خود، نشستی بی‌سابقه در ایجاد هماهنگی برای مبارزه میدانی با تروریست‌ها میان سه کشور بود که وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به عربستان سعودی درباره همکاری با رژیم صهیونیستی علیه سوریه هشدار داد.

هشدار ایران به عربستان درباره همکاری با اسرائیل علیه سوریه
کد خبر: 127449
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین- وزیر دفاع ایران به عربستان سعودی درباره همکاری با رژیم صهیونیستی علیه سوریه هشدار داده است. پیش از این برخی منابع خبری از طرح عملیات مشترک این دو رژیم علیه کشور سوریه خبر داده بودند.

نشست سه‌جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه عصر روز پنج‌شنبه در تهران برگزار شد. این نشست در نوع خود، نشستی بی‌سابقه در ایجاد هماهنگی برای مبارزه میدانی با تروریست‌ها میان سه کشور بود.

در این نشست که به‌ابتکار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، موضوعات مختلفی در حوزه مبارزه و مقابله با تروریسم و تحولات میدانی نبردها در سوریه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست، سردار دهقان وزیر دفاع ایران، 2 شرط کشورمان برای برقراری آتش‌بس در برخی مناطق سوریه را اعلام کرد. "آتش‌بس تضمین‌شده" شرط اصلی ایران برای برقراری آتش‌بس در سوریه بود که وزیر دفاع آن را رسماً اعلام کرد و اما گفت که این آتش‌بس نباید موجب "تجدید قوای تروریست‌ها" شود و ایران فقط با این نوع آتش‌بس موافق است.

اشاره سردار دهقان به آتش‌بس تضمین‌شده‌ای که موجب تجدید قوای تروریست‌ها نشود، احتمالاً به آتش‌بس اخیر در برخی مناطق حلب اشاره دارد که در آن پس از آغاز یک آتش‌بس، سیلی از تجهیزات نظامی در اختیار تروریست‌ها قرار گرفت و تروریست‌ها پس از تجهیز، در حمله‌ای گسترده به مناطقی از جنوب حلب از جمله شهرک خان‌طومان، موجب شهید و زخمی‌شدن تعداد زیادی از نظامیان سوری و مستشاران دیگر شدند.

*تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها