کد خبر: 127930
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

وزیر کشور: ماهانه درباره اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب گزارش می‌دهیم

رحمانی‌فضلی از ارائه گزارش ماهانه عملکرد اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: ایشان از ما خواسته‌اند ماهانه این گزارش را تقدیم کنیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد.

وزیر کشور: ماهانه درباره اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب گزارش می‌دهیم
کد خبر: 127930
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین-عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نشست مشترک 3 تن از استانداران سراسر کشور با رئیس کل بانک مرکزی و برخی مدیران بانکی کشور، با بیان اینکه شرایط کشور اقتضا می‌کند که در حوزه اقتصادی جهش داشته باشیم، گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب حرکت در مسیر کنونی نیست، بلکه توجه و عمل به جهش‌هایی است که باید انجام شود و این نیازمند جسارت، قدرت تصمیم‌گیری، تدبیر و قدرت عمل در انجام ریسک است.

وی با بیان اینکه ما متوجه مشکلات بانک‌های کشور هستیم، گفت: اقتصاد مقاومتی نباید روی کاغذ بماند؛ رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر این مسئله دارند و در همین مدت اخیر 3 بار جلسه در این زمینه با ما داشته‌اند و تاکید ایشان نیز این بود که این حرف‌ها روی کاغذ نماند.

رحمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از ما خواسته‌اند که ماهانه در زمینه تحقق اقتصادی مقاومتی به ایشان گزارش دهیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد، چرا که معتقدیم اقتصاد مقاومتی آزمایش بزرگی است و باید با موفقیت این مسیر را پشت سر بگذاریم.
همچنین رحمانی‌فضلی درباره احتمال تغییر دیگری از استانداران سراسر کشور نیز گفت: بله تغییر در دستور کار است و به مرور انجام می‌شود.

وی درباره اخباری مبنی بر تحمیلی بودن استاندار جدید خوزستان به وزارت کشور از سوی اصلاح‌طلبان گفت که این ادعا صحت ندارد.استعلام وزارت کشور از وزارت اطلاعات درباره غلامرضا شریعتی منفی نبوده و کسی نیز ایشان را به وزارت کشور تحمیل نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود غلامرضا شریعتی پیشنهاد رئیس دولت اصلاحات به دولت بوده و حتی استعلام استاندار جدید خوزستان از وزارت اطلاعات منفی بوده است، گفت: خیر اینگونه نبوده و تحمیلی هم در کار نبوده است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا استعلام وزارت اطلاعات درباره غلامرضا شریعتی منفی بوده است، گفت: خیر منفی نبوده است.

غلامرضا شریعتی مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان در دوره اصلاحات و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان بوده است. گفته می‌شود وی توسط رئیس دولت دوم‌خرداد به دولت برای استانداری خوزستان معرفی شده است. برخی کارشناسان با توجه به برخی سوابق عملکردی غلامرضا شریعتی، از انتصاب وی به عنوان استاندار استانی همچون خوزستان ابراز نگرانی‌ می‌کنند.
منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها