کد خبر: 128310
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

شهردار تهران چقدر حقوق می گیرد؟

چند وقتی است که موضوع حقوق های نامتعارف دولتمردان به نقل هر مجلسی تبدیل شده است و رییس جمهور نیز دستور پیگیری و برخورد با دریافت کنندگان این حقوق ها را اعلام کرد. خبری که در مرحله اول منجر به استعفای مدیران بانکی و در مرحله دوم استعفای دسته جمعی مدیران صندوق توسعه ملی شده است. اما به نظر می رسد بررسی حقوق های نجومی به همینجا ختم نشود و در همین راستا حقوق شهردار تهران نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

شهردار تهران چقدر حقوق می گیرد؟
کد خبر: 128310
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتماد آنلاین- بنابر گفته نماینده شهرداری، محمد باقر قالیباف که از دانشگاه به شهرداری مامور شده در سال گذشته 130 میلیون تومان حقوق گرفته است. ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در این خصوص به مهر گفته است : در جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران، حقوق و مزایای شهردار بررسی شد که ناصر امانی نماینده شهرداری در شورا اعلام کرد حقوق ثابت شهردار در سال ۹۴، حدود 10 میلیون تومان بوده که با جمع مزایای سالیانه آن (۱۲۳ میلیون تومان) بوده است.در مجموع شهردار تهران در سال گذشته ۱۳۰ میلیون تومان دریافت کرده است که ماهیانه حدود ۱۴ میلیون تومان است.

به گفته وی، همچنین در این جلسه عنوان شده: ۶ میلیون تومان حقوق تدریس محمدباقر قالیباف است که آن را به دانشگاه بازمی‌گردانده است.

محسن پیرهادی نیز در گفت و گوی مشابهی با فارس عنوان کرده است: حق فنی عمرانی برای شهردار تهران 4 میلیون تومان است و البته او حق تدریس قالیباف را نیز 6.5 میلیون اعلام کرده است.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها